Gast Geplaatst: 22 september 2004 Geplaatst: 22 september 2004 Hi, Ik heb sinds een paar dagen een pctv sat ci kaart in bezit. Alles werkt prima maar een cam werkt niet,zodat ik geen zenders van canal digital kan kijken.Is er iemand bij wie wel de cams werken,en welke dan.Zelf heb ik de aston 1.03 en 1.07 gehad.
knor Geplaatst: 22 september 2004 Geplaatst: 22 september 2004 Hoi, Ik heb eerst de aston 1.07 gehad ook geen resultaat, bij mij werkt de aston 1.05 prima. Knor
Gast Geplaatst: 22 september 2004 Geplaatst: 22 september 2004 Hi, bedankt voor je informatie Ik heb contact met pinnacle gehad en zij vertelde mij dat de pctv sat ci kaart uitgetest is met de aston 1.05 Nu weet ik het zeker en zal versi 1.05 gaan kopen. bedankt
Gast Geplaatst: 28 september 2004 Geplaatst: 28 september 2004 Hallo .. Weten jullie misschien ook of een X Cam in de PCTV Sat CI werkt. Ik heb zo een Sat ci gekocht met een X Cam maar het werkt niet. Ik krijg nu aleen maar een paar zenders FTA en ik als ik Astra ( 19.2) probeer te ontvangen werkt het niet . Kan je zo een ontvanger ook resetten als er eventueel iets is fout gegaan bij de vorige eigenaar. Groetjes
ejdv Geplaatst: 30 september 2004 Geplaatst: 30 september 2004 Laat ik mij maar aansluiten bij de andere vragenstellers: Wordt de Magic Module ondersteund door de Pinnacle PCTV Sat CI ?? Schijnbaar is dat belangrijk om te weten v o o r de aanschaf want bv de Hercules Smart TV Satellite ondersteund deze CAM niet (althans niet bij mij). E.J. Vu+ Uno 4K SE (DVB-S2X) - Vu+ Solo² (DVB-S2) - Vu+ Zero (DVB-S2) VTi 15.0.0 Quattro LNBs (13.0 ° E - 19.2 ° E - 23.5 ° E) EMP Centauri Multiswitch 13/8
Gast Geplaatst: 2 oktober 2004 Geplaatst: 2 oktober 2004 met de org. soft vision 3.2 de MM werkt in de kaart, schakeld traag de Xcam doet het ook, (heeft nog meer tijd nodig dan de MM)schakeld traag en dikwijls niet, om de cam aan de praat te krijgen kan je het volgende proberen - van een fta kanaal naar het gewenst gecodeerd kanaal, als de cam niet schakeld de time-shift toets indrukken 50% kans dat het lukt, indien geen succes, kaart uit (op dezelfde zender)en terug aan op deze manier lukt het vrijwel goed en loop de ontvangst zonder freezes en of hikken mvg
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen