Ga naar inhoud

Aanbevolen berichten

Geplaatst:

Heb in dit forum aandachtig gelezen hoe je een film kan rippen. Heb dit uitgeprobeerd met DVD Decrypter en DVD2ONE.

Alles keurig in een directory gezet om eventueel te branden. Daar mijn DVD-speler qua +/- niet overeenkomt met de brander heb ik het branden uitgesteld. Indien ik in de directory van de geripte film een file aanklikt en de file(s) uitprobeer krijg ik de geripte film in delen te zien zonder ondertitels. Is het mogelijk, en waarmee, om de geripte film vanaf deze directory in zijn geheel te zien met ondertitels zoals dit op een gebrande DVD te zien zou zijn. Dit zou tevens een test zijn om te kijken of alles naar te vredenheid is verlopen.

Zoekende

Geplaatst:

Als je al je geripte bestanden met Nero 6 gaat branden, kies voor Film branden, sleep ALLES wat je geript hebt naar de VIDEO_TS map en ga branden. Je kan ook nog in Nero aanvinken dat je kiest voor hoge compatibileit, dan moet hij op bijna 99% van de spelers afspelen. Heb zelf een speler die al ruim 5 jaar oud is, en dat is geen merkloze, en die slikt ook al alles.

Gewoon proberen. Koop wel een goede schijf van een merk en brand eventueel op een lage snelheid.

Suc6

VU+ DUO 4K 4x DVB-S / Octagon SF8008 4K / Wavefrontier T90

Geplaatst:

Duikertje,

Heb PowerDVD5 geprobeerd. Werkt prima, echter zonder ondertitels. Bij het rippen de taal aangegeven. Is bij PowerDVD een instelling om de ondertitels (file?) aan te geven.

Zoekende

Geplaatst:
Citaat:
Duikertje,

Heb PowerDVD5 geprobeerd. Werkt prima, echter zonder ondertitels. Bij het rippen de taal aangegeven. Is bij PowerDVD een instelling om de ondertitels (file?) aan te geven.

Zoekende

Tijdens het afspelen van een film kan je door op het rechthoekige blokje te klikken dat staat onder de afspeel tyd de ondertiteling veranderen.

De complete gebruiksaanwijzing kan je terug vinden onder het vraagteken,waar dit ook staat beschreven.

Suc6

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen