Ga naar inhoud

Post deleted by Toxic[Q]

Aanbevolen berichten

Geplaatst:

valt me op hoeveel "guests" er zijn en hoe weinig geregistreerden...<BR>2old<P>------------------<BR>

Geplaatst:

Nice. script . Maar .. nu ziet iedereen dat ik bijna altijd . hier ben :-) <P><BR>gr djazzie<BR><P>------------------<BR>Djazzie found a keyboard and couldn't resist the temptation...

Geplaatst:

TeeBee hoe zet ik cookies on aan in mijn browser.<P>alvast bedankt.NETPAD<P>------------------<BR>

Geplaatst:

welke browser heb je?<P>------------------<BR>SAT4ALL Webmaster

Geplaatst:

Tools => internet options => Security =><BR>Custom Level => En daar staan de koekies<BR>aan, uit of prompt !!!<P>Thats it<P>------------------<BR>

Geplaatst:

bedankt voor jullie hulp.<BR>netpad..<P>------------------<BR>

Geplaatst:

leuk zeg , alleen maar guest's geen users????<BR>of heeft iedereen de cookies uitgezet????<BR><P>------------------<BR>Edited by Tech smile

Geplaatst:

nee Tech, users zijn echt zichtbaar, indien jij jouw cookies hebt aanstaan...<P>------------------<BR>SAT4ALL Webmaster

Geplaatst:

Da's ook leuk , vooral als het een beethe druk is...... smile.gif<P>------------------<BR>Edited by Tech smile

Geplaatst:

Zo zie je dat Sat4All niet blijft stil zitten en rust op zijn lauweren....ons motto is stilstaan is achteruitgaan.....<P>Satwatcher<P>------------------<BR>

Geplaatst:

<BLOCKQUOTE><font size="1" face="Verdana, Arial">quote:</font><HR>Originally posted by netpad:<BR><B>TeeBee hoe zet ik cookies on aan in mijn browser.<P>alvast bedankt.NETPAD<BR></B><HR></BLOCKQUOTE><P><P>------------------<BR>

Geplaatst:

(ter info)<P>ik dacht dat ik met Netscape Communicator v4.04 al vrij up-to-date was maar...<P>...de chat feature heeft blijkbaar minimaal 4.08 nodig. <P>(oja: valt het ook anderen op dat de helft van de bezoekers die op het lijste voorkomen eigenlijk ook naar "who's online' zitten kijken? Grappig. we zitten niets te doen, allen om elkaar in de gaten te houden...<P>;0<BR>2old<P>------------------<BR><p>[This message has been edited by 2old4this (edited 06 July 2000).]

Gast
Dit onderwerp is nu gesloten voor nieuwe reacties.