Gast Geplaatst: 23 september 2004 Geplaatst: 23 september 2004 Persoonlijk had ik niet zo veel met Andre Maar vindt het wel een enorm verlies voor het Hollandse levenslied. Famillie en bekenden veel sterkte gewenst.
The Undertaker Geplaatst: 23 september 2004 Geplaatst: 23 september 2004 Dit Jaar zal een eenzame kerst zijn zonder onze Dre. Familie sterkte toegewenst The Undertaker ------------------------------------------------- Dreambox 7000s - NSLU2 - USB HD 160 GIG WD - Wavefrontier T55 - 4 lnb's Invacom Single
satharry Geplaatst: 23 september 2004 Geplaatst: 23 september 2004 Ook in Vlaanderen was het volop in het nieuws. Morgenavond (vrijdag dus) word de documentaire film van Andre uitgezonden op Canvas rond 22 uur 45 (Belgié 2) Andre in Vlaanderen zullen we je ook missen Veel sterkte aan de familie en fans van Andre.
Satraver Geplaatst: 25 september 2004 Geplaatst: 25 september 2004 Het is koud zonder jouw . xtreme str 1.0 tetra , tri-sat Archsat/Astra1-Hotbird-Sirius-Astra2
goto Geplaatst: 25 september 2004 Geplaatst: 25 september 2004 De uitvaartplechtigheid in de Arena maandagavond,vanaf 19.30 uur live te volgen via Ned 2 (TT pag. 120) compu's leuke dingen,had ik er maar meer verstand van.
Gast Geplaatst: 25 september 2004 Geplaatst: 25 september 2004 Heb toch heel veel leuke momenten meegemaakt bij de liederen van Andre. Ben er dus best wel ziek van dat hij zo vroeg gestorven is. Ook voor zijn kinderen die veels te vroeg een vader moeten missen. Dat hij moge rusten in vrede. Citaat: en ergens mocht ik h'm wel, ook al was hij een Amsterdammer Dit heb ik maar even niet gelezen.
Fredo Geplaatst: 26 september 2004 Geplaatst: 26 september 2004 Citaat: Heb toch heel veel leuke momenten meegemaakt bij de liederen van Andre. Ben er dus best wel ziek van dat hij zo vroeg gestorven is. Ook voor zijn kinderen die veels te vroeg een vader moeten missen. Dat hij moge rusten in vrede. Citaat: en ergens mocht ik h'm wel, ook al was hij een Amsterdammer Dit heb ik maar even niet gelezen. niet elke Amsterdammer is slecht er zijn er een paar goeie zingend of tappend of kinderen opvoedend . Groeten Fred. AZbox premium , AZbox premium+ , AZbox elite Dreambox 8000 2maal SAB sky 4800 mini , DVB zelfbouw decoder.
Joop M Geplaatst: 26 september 2004 Geplaatst: 26 september 2004 Ik drink wel eens een pils. Ik heb de afgelopen 24 jaar vaak met de man meegezongen,meegehuild en meegeleefd. Ik blijf dit doen maar ik zal hem missen, André bedankt. Grz Joop Een dag niet gelachen is een dag niet geleefd.
Timm1983 Geplaatst: 27 september 2004 Geplaatst: 27 september 2004 Vanavond op NED2, andre Bedankt! 19.30-21.20 Timm1983 Admin: Dit account is ontoegankelijk gemaakt vanwege het gebruik van een niet-bestaand email adres met talloze aflever foutmeldingen tot gevolg. Het lid reageerde niet op het verzoek dit te wijzigen.
goto Geplaatst: 27 september 2004 Geplaatst: 27 september 2004 Hoe krijg je een volle Arena 1 minuut stil......indrukwekkend!!!! compu's leuke dingen,had ik er maar meer verstand van.
Sigma Geplaatst: 27 september 2004 Geplaatst: 27 september 2004 He Allemaal zit naar het einde van Andere bedankt te kijken Heb eve een paar traantjes weg gepinkt dit is wel heel indrukwekkend Mvrgr Sigma DM8000HD-PVR/DvD_DM7020HD-V2_DM800Se-V2_DM525 Harddisk Samsung 2TB__Tuner A :draaibaar Tuner B :vast Tuner C Tuner D Vantage 8000 S TWIN HDTV PVR
klinkie Geplaatst: 27 september 2004 Geplaatst: 27 september 2004 inderdaad en in 1 woord indrukwekkend dat zeg ik ..............linux
johnnybravo Geplaatst: 27 september 2004 Geplaatst: 27 september 2004 Wat zullen we hem missen. Andre bedankt.
Gast Geplaatst: 27 september 2004 Geplaatst: 27 september 2004 Absoluut met een brok in de keel zitten kijken... Erg indrukwekkend..Heb vaak aan vroeger zitten denken.. Andre tot later !
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen