Ga naar inhoud

Aanbevolen berichten

Geplaatst:

Hallo,

Ik probeer ook een andere codec erin te zetten ipv de basic graph. Ik krijg dezelfde foutmeldingen. Hoe kan ik toch een andere graph selecteren ??

Geplaatst:

ga naar device selecteer dan direct show, kijk dan bij het veld met waarin je huidige filter staat als het goed is moet je kunnen kiezen welke je wilt gebruiken.

skystar

Geplaatst:

Ja, zover was ik ook al, maar bij het selecteren van een graph komt de volgende melding te voor schijn: _createDSvideo(0) error: Graph 0Error [80040154] Graph file not loaded. En dit terwijl de file er wel staat. Maar inmiddels ben ik er achter dat het om de codex binnen windows gaat. Ik heb de codec van elecard geinstalleerd en nu lukt het wel om een aantal andere graphs te kunnen installeren. Ik heb een nvidia geoforce FX5500 kaart en heb tevens een Nvidia codec geinstalleerd, maar deze jaagt de CPU naar 80 ipv de 40% die ik met de graph van Scaistar krijg. Hebben jullie nog suggeties voor een bepaalde codec ?

MvG,

Maarten

Geplaatst:

probeer het k-lite codec pakket 2.25 f te downloaden en te installeren.zit alles in wat je nodig hebt.

misschien helpt het.

skystar

Geplaatst:

Probeer eens om direct x 9 te instaleren, toen waren bij mij de problemen over.

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen