Ga naar inhoud

Aanbevolen berichten

Geplaatst:

Hoi dat kan idd,zelfs op 2 manieren de eerste is met een loaderkaart die je proggen met de cas+adon , je kan daarvooe een originele dragon loader kaart of een dacht aanzienlijk stuk goedkopere fun7/galaxy5 voor nemen.

De andere methode is met de bijgeleverde dummy card. dus keuse zat dacht ik zo....

groetjes.....

Geplaatst:

Dat heb ik ook al vaak geprobeerd met de dummy-card, maar mij lukt het ook niet. Maar de loadercard is wel heel eenvoudig te programmeren met de addon en Cas Studio.

Maar Cas Studio is ook niet zo duidelijk daarover. Volgens de 'dragon' knop in het openingsscherm kan je de dummycard gebruiken, maar wordt verwezen naar de add-on manual, die ik nog nergens heb kunnen vinden. Maar klik je vervolgens op die knop dan krijg de de 'Dragon loader card programmer' en staat er niets meer over het programmeren met de dummycard.

Geplaatst:

De bedoeling was om hem met de dummy-card te proggen maar als ik de cam nu in de tuner laat zitten of ik steek hem in de casinterface,cam connect of wat voor melding hij ook moet geven niks, noppes, nada.Op de een of andere manier krijg ik geen verbinding met de cam.

Labyrint.

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen