Ga naar inhoud


[Nokia] 27c512


Gast

Aanbevolen berichten


Ho,ho,

 

een 27c512 is een eenmalig te beschrijven Prommetje (OTP = one time programmable)

een 27SF512 is een flashbare prom oftewel wissen,schrijven, wissen,schrijven enz.enz.

 

Let dus op wat je wilt en wat je aanschaft.

bij een OTP'tje is het na een foutje in de programmering jammer maar helaas, rijp voor de vullisbak.

 

greetz,

Patched.

Link naar reactie
Delen op andere sites

ja helemaal juist.. weer te snel gelezen@@@

 

hoe zat het met dat omproggen ookal weer... je kon wel de 1 naar de 0 veranderen maar niet andersom ofzo???

mVg

@patched bedankt voor je oplettendheid!

Link naar reactie
Delen op andere sites

radxnl , met die grijze cellen van jou zit het nog wel goed . Inderdaad op adres 07CA2 staat bij de Allsas 4.0 - 01 ( binair 00000001 ) dit is te veranderen naar 00 (binair 00000000 )

Zo vind je als je de Allsas 4_4_pace naar de cam info kijkt : 1.13f .

Die f schrijf je binair als 01100110 .

Maar omdat er ook orginele Cams zijn die dezelfde info geven ( 1.13f )leek het mij slim om die f door een andere letter te vervangen maar dan wel een die duidelijk verschilt en nog terug te programmeren is naar de f , in het geval dat de Pace deze verandering niet accepteerde .

Na een beetje puzzelen kwam ik uit op de w ( binair 01110111 )

De enen zijn n.l. terug te zetten naar 0 .

Uiteraard zijn er nog meer letters mogelijk maar de w van Wim leek me wel leuk .

Gr Trust

Het verschil tussen theorie en praktijk is mijn uitdaging .
Octagon SF8008 4K   Edision Primo IP S2  Dr.HD F16  

1.8 m ChannelMaster Offset in tuin 53º E - 45º W Jaeger SMR 1224 Usals met 5 Lnb wisselaar 2x Ka - Ku - C band Lin / Circ

1.2 m Echostar Offset  aan schuur  53º E    34.5 W   Twoteck Twinrotor met 3 Lnb wisselaar Ku - Ku low - Ka

Link naar reactie
Delen op andere sites

en toch kan je een bitje herproggen. Mijn OTP met Amon 4.0 is bijvoorbeeld door trust 'herschreven'. De echte details weet ik niet, maar ik weet wel dat je toch nog iets kan veranderen in een 27c512.

27sf512 is inderdaad beter !

 

merde

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...