Ga naar inhoud


[Nokia] help


Gast

Aanbevolen berichten

Ben nog steeds bezig met vaders d-box (zie enkele topics vroeger - dbox geen beeld) Heb nieuwe soft proberen te laden (sandra soft) maar krijg steeds download interrupted error 45 - Wat NU ???????

Link naar reactie
Delen op andere sites


heb je hem al eens gereset ? alle 3 de knopjes op je ontvanger ingedrukt houden en dan de stroom er even af en er weer op.

Anders met bdm-interface nieuwe firmware in je dbox pompen.

 

suc6,

Ome Merde

Link naar reactie
Delen op andere sites

Heb met dvbedit nieuwe sandra soft ingelezen, met nokiaprogrammer ging dit niet, met dvbedit vlotjes doch nog steeds geen beeld, heb ook geen handleiding van d-box en de afstandsbediening, is die misschien ergens te vinden. Lijst van de zenders krijg ik wel met de pijltjes, beeld niet, zal misschien moeten wachten tot mijn maat terug uit verlof is, die heeft al eens een nieuwe boatloader moeten inlezen om vaders wangebruik ongedaan te maken en zullen dan ook maar een vaderslot inlezen. Dank voor de reacties

Link naar reactie
Delen op andere sites

Bowsat , er zijn nogal wat menu's die verkeerd kunnen staan , als je me even belt kunnen we ze samen doorlopen . Tel. nr zit in je PM .

Gr Trust

Het verschil tussen theorie en praktijk is mijn uitdaging .
Octagon SF8008 4K   Edision Primo IP S2  Dr.HD F16  

1.8 m ChannelMaster Offset in tuin 53º E - 45º W Jaeger SMR 1224 Usals met 5 Lnb wisselaar 2x Ka - Ku - C band Lin / Circ

1.2 m Echostar Offset  aan schuur  53º E    34.5 W   Twoteck Twinrotor met 3 Lnb wisselaar Ku - Ku low - Ka

Link naar reactie
Delen op andere sites

Geen tel. Dan doen we het maar zo:

Menu-8-1 LNB setup: LNB 1/2/3

LOF 1: 9750

LOF 2: 10600

SWT: 11700

 

Menu-8-2 LNB Control

1 diseqc 1..4

2/4/6/8 14/18V Polar

 

Menu-9-A ( A is het knopje onder de 0 )

1/2/3/4 LNB allemaal : OFF

5 -LT pos/pol/band

6 -COM: 38400 Baud

 

Menu-9-5

4 -RGB out: ON

7 -LNB ext. ON

9 -LNB is normal

 

Menu-9-9

0 -Bit 0:Band

1 -Bit 1: Pol

3 -Channel Mode

7 -22KHz: Band

 

Niet al deze instellingen zijn van belang , maar hiermee werkt het bij mij prima.

Vergeet niet als je de instellingen goed hebt staan , af te sluiten met Menu-9-A-A (Save Settings )

Laat me weten of het gelukt is .

Gr Trust

Het verschil tussen theorie en praktijk is mijn uitdaging .
Octagon SF8008 4K   Edision Primo IP S2  Dr.HD F16  

1.8 m ChannelMaster Offset in tuin 53º E - 45º W Jaeger SMR 1224 Usals met 5 Lnb wisselaar 2x Ka - Ku - C band Lin / Circ

1.2 m Echostar Offset  aan schuur  53º E    34.5 W   Twoteck Twinrotor met 3 Lnb wisselaar Ku - Ku low - Ka

Link naar reactie
Delen op andere sites

Heb zojuist tips van Trust opgevolgd, met een beetje zoeken op de afstandsbediening (niet origineel) de opgegeven instellingen in de menus veranderd en Jammer genoeg nog steeds geen beeld. Ga voor alle zekerheid nog eens nieuwe kanaalsettings inlezen, heb al bijna alles geprobeerd, andere ir cam gestoken die werkt, terug inlezen sandrasoft,resetten, zal dan waarschijnlijk toch moeten laten rebooten als mijn vriend terug is uit het buitenland. In elk geval al bedankt voor alle hulp

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...