bjkartal Geplaatst: 24 september 2004 Geplaatst: 24 september 2004 Telkens als ik de pc opstart, krijg ik de melding: er is een fout opgetreden in explorer.exe en moet worden afgesloten. Excuus voor het ongemak blablabla. Hoe kan ik dit oplossen? (WinXP home edition)
spirit_rules Geplaatst: 24 september 2004 Geplaatst: 24 september 2004 probeer eens de cd van windows er in te doen en herinstallatie of repareren. Er gaan geen gegevens verloren als je dit doet. Of probeer bij het opstarten van windows de laatstse werkende configuratie. [color:"blue"] Spirit_rules [/color] ------------------------------------------------- Open Firmwarmware Multi taal_171005_0430 Member van het Openfirmware Team
Gast Geplaatst: 24 september 2004 Geplaatst: 24 september 2004 Doe de CD ROM van XP in je drive en doe het volgende: Start > Uitvoeren > sfc /scannow (let op spatie achter sfc) > OK of ENTER . Windows kijkt dan na of er beschadigde bestanden zijn en vervangt deze zonodig door de originele.
bjkartal Geplaatst: 27 september 2004 Auteur Geplaatst: 27 september 2004 Bedankt heren, vanavond weer tijd om achter de pc te zitten (thuis). Ik denk dat zeker 1 van beide voorstellen wel zal werken.
Gast Geplaatst: 27 september 2004 Geplaatst: 27 september 2004 Kun je nog wel in windows komen dan? anders kun je sfc /scannow wel vergeten.
bjkartal Geplaatst: 4 oktober 2004 Auteur Geplaatst: 4 oktober 2004 windows kom ik gewoon in alles doet het gewoon. probleem nog niet kunnen oplossen.
Gast Geplaatst: 4 oktober 2004 Geplaatst: 4 oktober 2004 Ik heb hier ook een tijd mee zitten klooien, op aanraden van anderen die hier hetzelfde probleem hadden ben ik overgestapt op Netscape, dit werk prima.
JaNuZz Geplaatst: 4 oktober 2004 Geplaatst: 4 oktober 2004 Hij heeft een fout in explorer.exe (= verkenner) en niet in iexplore.exe (= internet explorer)dus overstappen naar netscape zal niet veel uithalen vrees ik.
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen