Moderator Matchless Geplaatst: 24 september 2004 Moderator Geplaatst: 24 september 2004 ik wilde een jtag uit testen op mijn pc met knoppix.alles gedaan wat volgens een jtag faq moest. dus file naar homedrive gezet,rechten gezet alles ging goed. nu geef ik echter in ./flash unprotect krijg ik als melding : strange:reading DR returned 1 as last bit! strange:reading DR returned 1 as last bit! strange:reading DR returned 1 as last bit! strange:reading DR returned 1 as last bit! register test failed de jtag was niet aangesloten.dezelfde errors krijg ik ook met ./flash write daarna nog wat geprobeerd en niks.ook de jtag aangesloetn maar ook geen resultaat.fout ligt dus ergens in linux en niet in de opbouw van de interface. ook als ik knoppix op een laptop gebruik hangt deze op de geluidskaart. heb twee versies knoppix geprobeerd.3.3 en een oudere. na rebooten naar windows was ineens mijn internetverbinding weg? voor knoppix deed alles het gewoon.alleen een reset op de router gaf m'n verbinding weer terug.wat is er hier fout gegaan? Een smartphone is een hulpmiddel, geen levensstijl Kijk rond IN de wereld in plaats van voorover gebogen NAAR de wereld.
Gast Geplaatst: 24 september 2004 Geplaatst: 24 september 2004 Voor het probleem met de geluidskaart, kan je proberen in het opstartscherm de cheatcode 'knoppix alsa' te typen. De alsa sounddriver wordt dan als default geladen. De andere zaken weet ik niet ?
Moderator Matchless Geplaatst: 24 september 2004 Auteur Moderator Geplaatst: 24 september 2004 grr..hangt zich nog steeds.. Een smartphone is een hulpmiddel, geen levensstijl Kijk rond IN de wereld in plaats van voorover gebogen NAAR de wereld.
workshop Geplaatst: 26 september 2004 Geplaatst: 26 september 2004 Je kan eens de nieuwe Knoppix 3.6 proberen (8-16) dual kernel (2.4 en 2.6.7) L8tr... Tom
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen