Gast Geplaatst: 24 september 2004 Geplaatst: 24 september 2004 hoi allemaal, ik heb een probleem bij het branden. Ik werk met windows Xp, en met nero versie 6. Als ik een cd wil branden krijg ik telkens de melding dat de brander in gebruik is door een andere toepassing. Ik heb geprobeerd om te branden terwijl alle programma's zijn afgesloten, en dan krijg ik weer dezelfde melding. Kan iemand mij hiermee helpen??? alvastr bedankt
theparasol Geplaatst: 24 september 2004 Geplaatst: 24 september 2004 heb dat ook wel eens maar dan staat de mediaplayer aan.
Big fellow Geplaatst: 24 september 2004 Geplaatst: 24 september 2004 Het kan zijn dat er een programma draait in de achtergrond ( te zien in je system tray ( naast je klok ) ) welk wordt gebruikt om direct naar CD's te kunnen schrijven .. Soms houden deze programma's de cd writer gelocked. Probeer dit programma eens te stoppen... Vroeger was de naam iets van DirectCD ofzo.. Suc6! Big fellow “Success is not final, failure is not fatal: it is the courage to continue that counts.” ~ Winston Churchill
Gast Geplaatst: 25 september 2004 Geplaatst: 25 september 2004 hey, bedankt voor de tip, maar ik heb echt alles programma's uit de system tray gesloten en nog doet ie t niet. Ikheb net audio cd maker geprobeerd en die brand wel... Dus heb ik nero opnieuw geinstalleerd maar ik krijg weer die melding.
DennisB Geplaatst: 26 september 2004 Geplaatst: 26 september 2004 Imapi uitzetten in de taskmanager. En anders moet je even de acpi driver installeren van de site van adaptec Dreambox8000, Dreambox800HD & Multytenne HTPC: Ubuntu 10.4, XBMC
Marco275 Geplaatst: 2 oktober 2004 Geplaatst: 2 oktober 2004 Heb je de ingebouwde mogelijkheid om met windows zelf CD's cq DVD's te branden uitgeschakeld? Dit schijnt soms problemen te geven met andere brandsoftware als dit is ingeschakeld. Om dit uit te schakelen ga je naar verkennen, klik met rechts op de betreffende brander, kies eigenschappen, kies het flapje opnemen en haal het vinkje weg bij "Op dit station mogen opnames worden gemaakt". FF rebooten, klaar. Ik weet dus niet of het de oorzaak is, maar dan weet je in elk geval dat het er niet aan ligt. Suc6
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen