Gast Geplaatst: 21 maart 2002 Geplaatst: 21 maart 2002 Hallo Was aan het experimenteren in de menu's(sandra)van mijn 9600 met NoOneManit soft,toen plots mijn afstandsbediening het liet afweten Later bleek dat de ontvanger nog wel reageert met de toetsen van de ontvanger De afstands bediening werkt nog enkel om de ontvanger aan te zetten(kan dus niet meer in menu's of zo) Wie heeft raad
Gast Geplaatst: 21 maart 2002 Geplaatst: 21 maart 2002 Hi, was ook aan het spelen tot hetzelfde probleem opkwam. Enkel de decoder opzetten. Heb een Nokia 9200 NoOneManit. in het sandra menu Bij receiver (denk ik) er stond 0 en heb deze per ongeluk op 3 gezet, en vanaf toen blokkeerde 'm. Heb geprobeerd de firmware opniew te flashen, maar zonder resultaat. Enige suggesties? Thanks, Jefke
Gast Geplaatst: 21 maart 2002 Geplaatst: 21 maart 2002 even resetten, stekker eruit 3 knopjes indrukken en stekker erin.
Gast Geplaatst: 21 maart 2002 Geplaatst: 21 maart 2002 MrBetalen, Het werkt!!!! als ge in de buurt woonde da had ik jou een pint getrakteerd. Groetjes, Jefke
Gast Geplaatst: 21 maart 2002 Geplaatst: 21 maart 2002 mrbetalen Thanks, het werkt en blij dat ik ben groetjes Willy
Aanbevolen berichten