Gast Geplaatst: 25 september 2004 Geplaatst: 25 september 2004 Ik ben op zoek eigenlijk naar een soort glasvezel kabeltje of iets dergelijks waarmee je het afstandsbediening signaal ongeveer 1 meter kunt verder sturen. Ik heb gedacht aan die pyramides van .... maar die vindt ik eigenlijk te groot en onzin omdat ze beide 2x spanning nodig hebben. En waarschijnlijk gaan deze ook storen op mijn draadloos netwerk. Heek simpel, mijn dreambox staat in een gesloten kast en die wil ik bedienen zonder de deuren te openen.
aukemuis Geplaatst: 26 september 2004 Geplaatst: 26 september 2004 volgens mij zoek jij het volgende: http://www.marmitek.nl/nl/catalogus/product.php?subgroep=3&product=6 Krijgt zijn spanning van een 9 volt batterijtje dat het volgens mij ongeveer een half jaar vol houdt. Zitten twee kabeltjes aan om voor het ir oogje van je apparatuur te plakken. Bijvoorbeeld dreambox en video
Ron Geplaatst: 26 september 2004 Geplaatst: 26 september 2004 Test het wel eerst met een Dreambox want de dreambox gebruikt geen standaard RU5/6 remote protocol, maar het weinig ondersteunde XMP. De meeste remote "verlengers" werken niet met XMP. Tox.
Gast Geplaatst: 26 september 2004 Geplaatst: 26 september 2004 Citaat: volgens mij zoek jij het volgende: http://www.marmitek.nl/nl/catalogus/product.php?subgroep=3&product=6 Krijgt zijn spanning van een 9 volt batterijtje dat het volgens mij ongeveer een half jaar vol houdt. Zitten twee kabeltjes aan om voor het ir oogje van je apparatuur te plakken. Bijvoorbeeld dreambox en video Dat lijkt de oplossing, thanks
Gast Geplaatst: 30 september 2004 Geplaatst: 30 september 2004 Citaat: Test het wel eerst met een Dreambox want de dreambox gebruikt geen standaard RU5/6 remote protocol, maar het weinig ondersteunde XMP. De meeste remote "verlengers" werken niet met XMP. Tox. Hier bericht van Marmi... Geachte heer, Dan zal de StereoControl waarschijnlijk ook niet werken. mvg Marmi... BV
gijs1978 Geplaatst: 1 oktober 2004 Geplaatst: 1 oktober 2004 Toch heb ik volgens mij ergens gelezen dat de Powermid van Marmitek wel werkt met de Dreambox. Ben hier zelf overigens ook nieuwsgierig naar. Iemand ervaring?
poc Geplaatst: 2 oktober 2004 Geplaatst: 2 oktober 2004 Hoi ik gebruik zelf de 'Archsat remote bender' dit is een ir verlenging met stroomadapter ,dus geen batterij gedoe.Bij mij werkt het perfect ,heb alle apparatuur in een kast en 1 van de ir oogjes is op de binnenkastdeur geplakt,mijn dreambox staat daar meer links van en de stereoreceiver er recht voor en dit geeft geen enkel probleem,er zit nog een ir oogje dus dit kun je ook gebruiken als je dreambox op een andere plank staat.Ik heb even gekeken op 'Avisat' verkopen ze die nog. groetjes VU+duo , 320 Gb extern ,wavefrontier T-90
Gast Geplaatst: 2 oktober 2004 Geplaatst: 2 oktober 2004 Citaat: Hoi ik gebruik zelf de 'Archsat remote bender' dit is een ir verlenging met stroomadapter ,dus geen batterij gedoe.Bij mij werkt het perfect ,heb alle apparatuur in een kast en 1 van de ir oogjes is op de binnenkastdeur geplakt,mijn dreambox staat daar meer links van en de stereoreceiver er recht voor en dit geeft geen enkel probleem,er zit nog een ir oogje dus dit kun je ook gebruiken als je dreambox op een andere plank staat.Ik heb even gekeken op 'Avisat' verkopen ze die nog. groetjes Bedankt voor de tip, ik wilde hem graag bestellen maar 15,- verzendkosten op een product van 29,- gaat me echt te ver.
MR_B Geplaatst: 24 april 2006 Geplaatst: 24 april 2006 Citaat: Toch heb ik volgens mij ergens gelezen dat de Powermid van Marmitek wel werkt met de Dreambox. Ben hier zelf overigens ook nieuwsgierig naar. Iemand ervaring? klopt die werken wel. Een beetje van mezelf en een beetje van jullie....
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen