Ga naar inhoud

storing signaal probleem

Aanbevolen berichten

Geplaatst:

Mijn humax ci5400z gepatht gekocht met een mr 1081 en een stab motor geeft al een tijdje problemen.

Bij het instellen van mijn motor gaf hij al een paar kleine problemen b.v.b de satalite hispasat kon hij niet vinden.Het probleem leek niet achteraf te zijn dat ik de altidude verkeerd ingesteld maar dat mijn humax gewoon geen signaal gaf,wel bij de andere satalites,ik ben hier achter gekomen doormiddel van een meter,van een monteur.

Dat probleem is dus opgelost.Nu ben ik en paar maanden verder en nu geeft hij af en toe helemaal geen signaal door.Ik kan de motor soms niet draaien en soms wel,dan blijft maar motor moving in beeld staan.Nu mijn vraag aan een van jullie zal het mijn motor/rotor zijn,hoelang gaat zo'n rotor mee,ik hij niet opgewassen tegen wind en vocht,mischie een kortsluiting die weg is als hij weer is opgedroogd.Stja je gaat van alles verzinnen.Of is het een probleem met mijn humax,waar de fimware hier de spelbreeker is.Of een voorkomend lnb probleem?

Wie kan mij iets verder helpen,Ik zou zo wie zo wel een hogere patch in mijn humax willen zetten,mischien wat tips voor mij bedankt groeten jordynho

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen