Gast Geplaatst: 26 september 2004 Geplaatst: 26 september 2004 Na opstarten van Win 2000 heb ik regelmatig dat er geen muis te bekennen valt op het scherm, wat ik vroeger ook vaak had met Windows 98, maar het heeft lange tijd probleemloos gewerkt. Enigste oplossing is dus resetten. Is dit een bekende bug in Windows of moet ik de oorzaak bij mijn PC zoeken?
Gast Geplaatst: 26 september 2004 Geplaatst: 26 september 2004 USB of PS/2 ??? IK denk USB aangezien ik het probleem nog niet ben tegen gekomen met PS/2.
Gast Geplaatst: 26 september 2004 Geplaatst: 26 september 2004 een gewone Microsoft PS/2 mouse is het.
Gast Geplaatst: 26 september 2004 Geplaatst: 26 september 2004 Hmmm... vreemd. Zou normaal probleemloos moeten werken. Andere muis zelfde probleem ? Anders misschien even de muis uit je system info wissen en als windows opnieuw opstart zou ie 'em opnieuw moeten installeren en wellicht blijft ie dan daarna netjes aanwezig ?
Gast Geplaatst: 26 september 2004 Geplaatst: 26 september 2004 zou inderdaad wel aan de muis zelf kunnen liggen, ik zal het eens proberen. Bedankt.
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen