Gast Geplaatst: 26 september 2004 Geplaatst: 26 september 2004 Ik heb nu al 2 maal meegemaakt dat vrienden geen INET meer hadden en toen ik terplekke kwam zat er een NETWERKBRUG bij verbindingen. Nadat deze was verwijderd werkte weer alles. Nu is mijn vraag hoe komt een netwerkbrug "vanzelf" daar en wat is de functie ???
Edd Geplaatst: 26 september 2004 Geplaatst: 26 september 2004 Netwerkbrug is bv als je thuis via @net inlogd op het netwerk van een bedrijf. Komt er niet zomaar, of je draait de verkeerde optie binnen de wizzard netwerk verbindingen.
Gast Geplaatst: 26 september 2004 Geplaatst: 26 september 2004 Citaat: Netwerkbrug is bv als je thuis via @net inlogd op het netwerk van een bedrijf. Komt er niet zomaar, of je draait de verkeerde optie binnen de wizzard netwerk verbindingen. Ik weet zeker dat die vrienden dat niet zelf kunnen. Zou het een hacker van buitenaf kunnen zijn ?
Edd Geplaatst: 26 september 2004 Geplaatst: 26 september 2004 Zou kunnen,(is er een directe pc naar pc kabel verbinding?) maar zou eerder denken aan spyware of infectie ergens van. Hier goed opchecken met goede anti spy en av progjes. Alle windows updates geinstalleerd. Eventueel repair draaien van xp.
Gast Geplaatst: 26 september 2004 Geplaatst: 26 september 2004 Netwerkbrug is wanneer je je pc met xp home editie als router wil laten werken voor je interne netwerk. De computers op het andere netwerk kunnen dan dus via die computer het internet op. Het is vooral makkelijk wanneer iemand een usb modem heeft, anders kun je beter een echte hardware router nemen.
Gast Geplaatst: 26 september 2004 Geplaatst: 26 september 2004 Citaat: Zou kunnen,(is er een directe pc naar pc kabel verbinding?) maar zou eerder denken aan spyware of infectie ergens van. Hier goed opchecken met goede anti spy en av progjes. Alle windows updates geinstalleerd. Eventueel repair draaien van xp. Aha zoiets dacht ik al, thanks.
Gast Geplaatst: 26 september 2004 Geplaatst: 26 september 2004 Heeft 100% zeker niks met hackers te maken.
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen