Ga naar inhoud

hoe kan je zien wat een programma opent

Aanbevolen berichten

Geplaatst:

Misschien niet zo moeilijk als het lijkt maar ik kom er niet uit.

Gebruik Windows XP

Het volgende, ik heb een catalogus programma dat via een index plaatjes opent (tiff's) echter wil ik deze plaatjes ook voor een andere toepassing gebruiken, nu is het alleen zo dat het programma nergens aangeeft welk plaatje geopend wordt (geen bestandsnaam) door de grote hoeveelheid (40.000) is het dus ook niet mogelijk hierin te zoeken en de bestandsnamen zijn niets zeggend.

Ik wil dus weten of er een manier is om te kunnen zien welk plaatje wordt geopend, is hier een mogelijkheid voor binnen windows ??? Het zal best wel maar ik weet het niet, wie wel.

Geplaatst:

Het gratis Filemon van Sysinternals kan dat truukje. Hij laat in realtime zien welke files je opent en welke worden aangesproken.

Samen met Regmon van diezelfde firmware (deze laat in realtime zien welke regsleutels worden aangesproken) heb je de ideale monitor combinatie.

Regards

'Life Is A Joke'

Geplaatst:

Kun je met de rechtermuisknop de eigenschappen van dat plaatje niet opvragen? Of ergens in het menu de lokatie en naam daarvan?

Geplaatst:

Bedankt voor de tip, dit werkt ik kan met filemon inderdaad zien welk plaatje geopend wordt.

Thanks

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen