Gast Geplaatst: 26 september 2004 Geplaatst: 26 september 2004 Misschien niet zo moeilijk als het lijkt maar ik kom er niet uit. Gebruik Windows XP Het volgende, ik heb een catalogus programma dat via een index plaatjes opent (tiff's) echter wil ik deze plaatjes ook voor een andere toepassing gebruiken, nu is het alleen zo dat het programma nergens aangeeft welk plaatje geopend wordt (geen bestandsnaam) door de grote hoeveelheid (40.000) is het dus ook niet mogelijk hierin te zoeken en de bestandsnamen zijn niets zeggend. Ik wil dus weten of er een manier is om te kunnen zien welk plaatje wordt geopend, is hier een mogelijkheid voor binnen windows ??? Het zal best wel maar ik weet het niet, wie wel.
Morgothzz Geplaatst: 26 september 2004 Geplaatst: 26 september 2004 Het gratis Filemon van Sysinternals kan dat truukje. Hij laat in realtime zien welke files je opent en welke worden aangesproken. Samen met Regmon van diezelfde firmware (deze laat in realtime zien welke regsleutels worden aangesproken) heb je de ideale monitor combinatie. Regards 'Life Is A Joke'
Gast Geplaatst: 26 september 2004 Geplaatst: 26 september 2004 Kun je met de rechtermuisknop de eigenschappen van dat plaatje niet opvragen? Of ergens in het menu de lokatie en naam daarvan?
Gast Geplaatst: 28 september 2004 Geplaatst: 28 september 2004 Bedankt voor de tip, dit werkt ik kan met filemon inderdaad zien welk plaatje geopend wordt. Thanks
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen