Ga naar inhoud

website in google krijgen

Aanbevolen berichten

Geplaatst:

@Pinocchio,

je schrijft Metatags. In de hoop met naslagwerken die ik ondertussen heb gezien, schrijft de een metatags worden bij niet meer gebruikt. Zoekmachines maken er geen gebruik van.

Snap ik het nog nee?? Is het nu zinvol om metatags te gebruiken ja of te nee???

mvg

Olav

• Reacties 37
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit onderwerp

Beste reacties in dit onderwerp

Geplaatst:

Sommige Search Engines gebruiken wel meta keywords en meta descriptions, maar Google niet.

Google kijkt alleen naar de inhoud, de titel en de naam van de pagina en de naam van de hele website. Die 4 (en dan in omgekeerde volgorde) zijn volgens mij de belangrijkste criteria voor de Google ranking.

Een S.E. als Ask Jeeves echter, kijkt voornamelijk naar de meta's en bekommert zich alleen om de inhoud van de pagina, voor zover het een onderbouwing van de meta's betreft.

Geplaatst:

Ik zou ze zeer zeker gebruiken want afgeschreven zijn ze

niet.

Google is dan wel belangrijk maar er worden nog steeds

meerdere zoekmachines gebruikt.

Ik vergat nog een heel belangrijk ding zie ik nu wel!!

Zorg dat er in de titel van je pagina het product voorkomt

(of de verzamelnaam).

Dus iets als:

<title>Piet Krediet, uw adres voor telmachines.

Wij zijn dealer van Merk1, Merk2, Merk3</title>

Maak hem ook weer niet al te lang maar vaak gebruikt men

alleen de bedrijfsnaam in de titel, terwijl er ook daar te

scoren valt door je product daar al te vernoemen.

Je ziet uiteindelijkk maar een deel van de titel in je browser dus start met de bedrijfsnaam.

Maar geloof me dat het wel degelijk uitmaakt als je

producten er ook bijstaan.

Ik heb het namelijk zelf getest en in de gaten gehouden

bij mijn pagina`s.

John

AZ box

Geplaatst:

@All,

dat met die titel zover was ik al dank Duwgati.

Ik ga een deze dagen dan nog eens snuffelen hoe die metatags precies in elkaar zitten. Heb ik in ieder geval nog meer leesvoer door te snuffelen.

Tot zover allen weer bedankt.

mvg

Olav

Geplaatst:

@All,

ivm die verhaal kijk ik dus sinds vorige week dagelijks in de logfiles en ik kom ook nu bekende zoekmachines tegen. Ik hoop van ganzer harte dat de site ook in de zoekmachines word opgenomen. Dat is namelijk niet altijd zeker.

mvg

Olav

• 2 maanden later...
Geplaatst:

@All,

allereerst iedereen het allerbest voor 2005.

helaas heb ik over dit onderwerp niet al te best nieuws te melden. Eerst maar even een stukje geschiedenis.

Op advies van een aantal mensen heb ik metatags ingevoegd, titel aangepast enz. Tot mijn grote vreugde is de site opgenomen in o.a. Yahoo, MSN, vinden.nl, Ilse, Vindex, Altavista en nog een aantal. Tot mijn hele grote vreugde was onze site ook per 23 November 2004 opgenomen in Google. Maar de vreugde heeft nog geen maand geduurd 17 December 2004 was de laaste keer en toen is om een of andere doldwaaze reden de site uit Google verwijderd.

Ik heb de site nu weer handmatig aangemeld maar zoals bij velen reeds beschreven is het niet de bedoeling dat je een site konstant handmatig moet aanmelden.

Ik weet me eigenlijk geen raad meer. Ik sta eigenlijk op het punt om een email naar Google te schrijven met als omschrijving HELP.

Heeft iemand van jullie nog suggesties????

mvg

Olav

Geplaatst:

Ook nog de beste wensen Olav12

Ik sta al 2 jaar in de bovenste gelederen en alleen maar door de meta tags, werkt perfect bij mij althans.

groet cobes

if freedom is outlawed, only outlaws will have freedom.

.

Gigabluequadplus, AzBoxPremiumHD+, 2x DM600 en een Denson DS1010Road

Geplaatst:

@All,

het schijnt buiten mijn mogelijkheden om een communicatieprobleem op te treden tussen onze site op de server en googlebot.

Ik heb het gisterenmiddag nogmaals aangekaart bij onze hoster en uiteindelijk heeft iemand het initiatief genomen om toch maar eens in de logfile te kijken en zijn reactie was dat er idd iets fout zit bij server en/of google.

Nogmaals dit is buiten mijn kunnen om en het houdt voor mij dus op.

Ik heb bij veel mensen navraag gedaan en ook dus hier en iedereen zegt. Met de site zelf is niks aan de hand. Deze is qua opbouw en stuctuur gewoon goed.

Zodra ik meer nieuws omtrent dit onderwerp heb laat ik het weten.

mvg

Olav

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen