MehmetArslan Geplaatst: 27 september 2004 Geplaatst: 27 september 2004 O.K. Daar ben ik weer met een geschakeld voeding. De voeding is een modulair voeding met +24V +5V +15V -15V Occilatie gebeurd door UC2842AJ. Er verbranden telkens 3 weerstandjes en de Mosfet (BUZ80A) Maar ik zie voor een tweetal sec. de ledjes van de verschillende voedingen oplichten Weerstand 1 tussen +300V en pootje 3 (current sense) 110 Ohm weerstand 2 Tussen gain en pootje 6 (output) 47 Ohm Weerstand 3 tussen pootje 8 (Vref) en opto coupler 2K2 Aan de primaire kant heb ik alle standaard componenten al veranderd. Dit gebeurd van het moment dat er spanning op komt. Groeten Satwolf ------------------------------------------------------------------- Als iedereen mekaar helpt zijn er geen problemen meer.
Gast Geplaatst: 27 september 2004 Geplaatst: 27 september 2004 optocoupler nog in orde ? check primair/secundair hiervan of deze niet samenligt.
MehmetArslan Geplaatst: 27 september 2004 Auteur Geplaatst: 27 september 2004 Zal ik eens nakijken . Bedankt. Satwolf ------------------------------------------------------------------- Als iedereen mekaar helpt zijn er geen problemen meer.
MehmetArslan Geplaatst: 20 oktober 2004 Auteur Geplaatst: 20 oktober 2004 Opto coupler in orde. Was een kettingreactie. UC2842 , 3 weerstanden, BC546B en een mosfet BUZ80 stuk. Moest ze allemaal uitwisselen anders vonkte het weer. Is terug in orde bedankt, topic kan gesloten. Satwolf ------------------------------------------------------------------- Als iedereen mekaar helpt zijn er geen problemen meer.
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen