Ga naar inhoud

Link Linuxsoftware Equivalent Tabel werkt niet

Aanbevolen berichten

Geplaatst:

Ik ben bezig om over te stappen van Windows naar Linux. Ik wil daarom graag weten welke mailprorgramma's er zijn voor Linux. Een tijd terug kwam ik in de LinuxDatabase een link tegen met een Software Equivalent Tabel.

Reuze handig, maar helaas werkt deze nu niet meer. (Was natuurlijk te verwachten, met een site met extensie .ru .. )

Kan iemand mij helpen?

Link : LinuxSoftware

Humax irci5400z,h.2.08, Hot emu 0.9m schotel+rotor

Geplaatst:

Ja inderdaad, de link Software Equivalent Tabel doet het weer.

Ik denk dat ik KMail ga gebruiken, zit al gelijk bij KDE.

Mensen met goede of slechte ervaringen?

Ik gebruik tot nu toe Outlook. De conversie naar een Linux-Email programma mag niet al te lastig zijn, en ook de bediening moet een beetje logisch zijn.

Humax irci5400z,h.2.08, Hot emu 0.9m schotel+rotor

Geplaatst:

Ik gebruik tot nu toe Outlook. De conversie naar een Linux-Email programma mag niet al te lastig zijn, en ook de bediening moet een beetje logisch zijn.

Dan kun je beter overstappen naar Ximian Evolution, dat gebruik ik ook en het bevalt me prima moet ik zeggen. Het grote voordeel daarvan t.o.v. KMail is dat het precies op Outlook lijkt, met nog wat leuke configureerbare extra's (zoals het weer van je regio en nieuws via RSS op het beginscherm). Als je Outlook gewend bent is de bediening ook veel logischer.

Na jaren zonder, ben ik toch weer van plan een schotel aan te schaffen.

Geplaatst:

In Evolution is er iig de mogelijkheid om Outlook Express berichten te importeren, ik weet niet of dat het zelfde formaat is als Outlook (uit het office-pakket neem ik aan) maar dan moet het lukken.

Na jaren zonder, ben ik toch weer van plan een schotel aan te schaffen.

Geplaatst:
Citaat:
En is er in deze programma's een mogelijkheid om outlook berichten te importeren?

Onder Thunderbird gebruik je hiervoor 'importeren'...

Ga naar Tools --> Import. Je krijgt nu een dialoogvenster die je verder helpt.

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen