bjkartal Geplaatst: 28 september 2004 Geplaatst: 28 september 2004 Er zijn 4 a 5 pinnetjes van de usb aanskuiting platgedrukt. pda doet het niet meer, waarschijnlijk omdat de pinnetjes de rand van de usb ingang raken. Toshiba zegt dat de moederbord vervangen moet worden omdat er geen aparte usb ingangen te koop zijn en kost totaal 318 euro. Iemand een andere oplossingen om de die pinnetjes recht te kunnen zetten?
Moderator Matchless Geplaatst: 28 september 2004 Moderator Geplaatst: 28 september 2004 alle 4?? dan heb je geluk dat die pda het nog doet.een half jaar geleden kwam de buurvrouw langs omdat haar pc rookte.ook door een kapotte usb poort.de complete printbaan was verbrandt.op de usb staat nl ook 5 volt.dus ik zou als ik jou was de accu uit de pda halen en de pinnen proberen terug te buigen. alleen als je zeker weet dat je geen sluiting meer maakt weer gebruiken.en volgende keer voorzichtiger zijn met een stekker insteken.dit komt meestal door grof geweld en de zwakke constructie van de usb. Een smartphone is een hulpmiddel, geen levensstijl Kijk rond IN de wereld in plaats van voorover gebogen NAAR de wereld.
bjkartal Geplaatst: 28 september 2004 Auteur Geplaatst: 28 september 2004 Ik krijg het niet meer aan! Misschien toch meer beschadigd dan alleen pinnetjes!
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen