Gast Geplaatst: 3 februari 2002 Geplaatst: 3 februari 2002 Ok,...Let op. Op de Telstar 37 west (11.495 H Symb. 19.500) is ONGECODEERD het programma van AFN Atlantic te zien!!!(NTSC). Leuk om even een glimp op te vangen van deze zender uit het AFRTS pakket. Het gaat vanavond over de Super bowl en je ziet beelden van Fox Sport maar constant zie je het AFN logo en ook die rare spotjes van ze. Hopelijk doe ik iemand een plezier met deze info. Misschien is er ook iemand die mij dan weer een plezier wilt doen. Als je een video hebt die NTSC kan OPNEMEN,..zou je dan meteen een band willen laten meelopen?? Ik vind het leuk om namelijk die spotjes te hebben maar kan zelf alleen NTSC afspelen en niet opnemen. En denk eraan,..waarschijnlijk is deze zender morgen alweer weg!
Gast Geplaatst: 4 februari 2002 Geplaatst: 4 februari 2002 Op Superbowl-dag was CNN USA even omgetoverd in een sportzender.<p>Via een Echostar ontvanger goede beeldkwaliteit. Dit omdat Echostar wel goed kan omgaan met die NTSC-signalen. Humax kan dit helaas niet.<p>En sathopper, ik had het wel voor je willen opnemen, maar helaas mijn videorecorder kan die NTSC-signalen niet opnemen (wel afspelen).<p>Groeten,<p>sattaz
Gast Geplaatst: 4 februari 2002 Geplaatst: 4 februari 2002 Ik wist de FEC niet maar had hem via AUTO laten zoeken. Er zijn inderdaad altijd 3 klokken aanwezig en 1x CNN headline news en 1x CNN USA. En die CNN USA was tot diep in de nacht dus AFN Atlantic. Helaas is hij alweer weg. Hopelijk komt AFRTS nog eens via via gedecodeerd door..??!!
Ron Geplaatst: 4 februari 2002 Geplaatst: 4 februari 2002 De humax kan dat ook jongens, maar dan wel met MIC firmware.<p>Groetuh,<p>Toxic[Q]
Gast Geplaatst: 4 februari 2002 Geplaatst: 4 februari 2002 Ik heb die MIC software op mijn harde schijf liggen, maar wie kan mij zeggen of PAL het dan nog doet en hoe zit het met alle verschillende patches...? Misschien moeten we deze discussie in het Humax forum voortzetten.<p>Fred
Gast Geplaatst: 4 februari 2002 Geplaatst: 4 februari 2002 @Svetik. De officiele Humax firmware MIC1.03.00 ondersteunt zowel PAL als NTSC. Kijk maar eens hier www.humaxdigital.com/support/Files/mic.htm<p>Vooral de fix 'hangup when channel switching' is een leuke . . . <p>Er bestaat een programmaatje HIC to MIC, volgens mij moet het mogelijk zijn om hiermee de AllCAM firmware van meneer PH te converteren!! <p>Op deze manier ontstaat -volgens mij- een AllCAM patch, die zowel PAL als NTSC ondersteunt!<p>Heeft iemand dit wel eens getest??? Misschien iets voor meneer Crazy Ivan??<p>Groet, Nico<p>Sorry heren moderatoren. E.e.a. is een beetje off-topic. Verplaats desnoods de posting maar naar het Humax forum.
Gast Geplaatst: 4 februari 2002 Geplaatst: 4 februari 2002 Even ter aanvulling: de FEC is 2/3 Heb vandaag nog even gekeken, maar zie alleen maar verschillende klokken aan een muur hangen. En 2 x CNN is te zien. Alles in NTSC met op de Humax 5400 een miserable beeldkwaliteit. Op Echostar ontvangers schijnt dit beter te draaien. (Heb ik in de boards gelezen)<p>Groeten,
Aanbevolen berichten