Ga naar inhoud


Het Net Niet , superprovider


Ome Merde

Aanbevolen berichten

mein Himmel :

 

voor mijn werk regel ik veel ADSL aansluitingen voor klanten. zo heb ik op 27 april jl. een migratie aangevraagd voor een ADSL aansluiting (van inbelaccount naar ADSL) bij Het Net.

keurig gemigreerd (ISDN), blablabla ... nooit meer wat gehoord. Ergens in augustus (was het zelf ook al weer bijna vergeten) maar eens contact opgenomen en die zeggen mij dat het ingevoerde nummer (waar ADSL op geïnstalleerd zou worden) een meervoudig groepsnummer is.

 

okay, wist ik ook niet, ik kreeg een tel.nummer door, anyway, deze klant heeft ook een aparte, analoge fax-lijn, scheelt een hoop onderzoek dus daar op angevraagd. dit heb ik zelfs laten verifieren door een muts van KPN zodat we niet weer ellende zouden krijgen. deze vriendelijke mevrouw zegt me dat het geen enkel probleem is om op deze lijn ADSL te doen laten werken, echter de capaciteit van de centrale waar deze klant op is aangesloten staat pas vanaf medio oktober 2004 weer nieuw ADSL connecties toe. was voor de klant geen probleem ... okay dan, gaan ....

 

vandaag fax binnen, weer afgewezen : reden, foutief lijntype 9.2, meer niet ....argh..

 

ik bellen, eerst met Het Net (tja, is de ISP toch ?), deze verwezen mij door naar KPN en na een lang verhaal met zo'n druiloor van de helpdesk komt het erop neer dat ik toch bij Het Net moet zijn i.v.m de administratie waar KPN niet bij kan/mag.

inmiddels met het schuim op de mond toch nog maar even met Het Net gebeld en deze verbinden mij glashard terug naar KPN.

 

de e-mail die ik er nu heen heb gestuurd is niet voor herhaling vatbaar, maar ik verzeker je dat ik nooit weer een klant bij Het Net dump ...

 

Het Net Niet ....

 

 

 

spuug,

merDe

deze ruimte is te huur
Link naar reactie
Delen op andere sites


@Ome Merde,

 

ik ben ook regelmatig voor klanten bezig met telefoon, fax en adsl aansluitingen en volgens mij gaan we weer een shit periode in bij KPN. Sinds donderdag heeft een klant van ons die afhankelijk is van telefoon en fax met grote regelmaat onbereikbaar.

 

Contact met KPN leerde mij dat er in een of andere kast iets kapot is gegaan maar ik moest bij de ADSL provider zijn want daar lag het probleem. Ik ben bellen met de ADSL provider die zegt van pure bullshit. Het apparatuur van KPN om te zorgen dat de spraak lijn en de data lijn samen komen tot 1 kabel. Daar mag de adsl provider niks aan doen. Dit verhaal loopt sinds donderdag middag en kpn zegt dit en de volgende dag weten ze weer nergens van.

 

1 ding is zeker ik heb weer hooglopende ruzie bij KPN.

 

mvg

Olav

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik heb dezelfde ervaringen met dat bedrijf maar dat plaats ik hier niet want dan maak ik me schuldig aan

negatieve reclame voor een bedrijf dat aan directe verkoop doet.

Ik ben allergisch voor pollen en mensen die regels uitvaardigen, maar er zichzelf niet aan houden.

 

Amstrad650D2Mac>>TF5000PVR>>etc.>>/DB7025+/TF5300KPN,VU+Duo Moteqc2100a-schotel 1mtr-X-Cam/Aston 1.05.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...