Gast Geplaatst: 28 september 2004 Geplaatst: 28 september 2004 Kan ik een netwerk opzetten tussen mijn PC en Dreambox via een ISDN lijn?
Unetwork Geplaatst: 28 september 2004 Geplaatst: 28 september 2004 Zover ik weet kan dit, maar dat wordt wel een dure grap omdat dit (ISDN) per minuut gaat... Geld maakt niet gelukkig maar geluk is onbetaalbaar
Gast Geplaatst: 28 september 2004 Geplaatst: 28 september 2004 Dat hoeft toch niet als je met een centrale thuis zit. Maar waarom zo complex vraag ik me af.
Janneman Geplaatst: 30 september 2004 Geplaatst: 30 september 2004 tenzij pc en dreambox natuurlijk niet op hetzelfde adres staan.... Maar dan zou je moeten inbellen met 1 van de 2 denk ik...
Ome Merde Geplaatst: 30 september 2004 Geplaatst: 30 september 2004 nee, een ISDN netwerk bestaat alleen bij KPN. Je kan je dreambox alleen via LAN of via WLAN aansluiten. deze kan je wel gebruik laten maken van je ISDN inbelaccount, dit moet op je PC goed hebbe ingesteld (internet deling etc.). merDe deze ruimte is te huur
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen