Klokn Geplaatst: 29 september 2004 Geplaatst: 29 september 2004 ls ik heb in mijn eigen 7071/03a de 6071 firm geprogd. Echt hardstikke mooi, alleen wanneer ik via rs232 de kanalenlijst wil proggen dan gaat de ontvanger uit en is die alleen met de hoofschakelaar weer aan en uit te krijgen. Wanneer ik de kanalenlijst met de servicecard in wil lezen krijg ik een groen beeld en is de deco weer opnieuw alleen te resetten met de hoofdschakelaar. Gebruik kanalenlijst van lexfiles is hier een oplossing voor?
Gast Geplaatst: 29 september 2004 Geplaatst: 29 september 2004 Je kan het beste ook even de eeprom meeflashen en dan met imesh werken.dus even een settings lijst met bijgevoegde eeprom voor jou type zoeken staan genoeg op internet.
EmQu Geplaatst: 29 september 2004 Geplaatst: 29 september 2004 Citaat: Je kan het beste ook even de eeprom meeflashen en dan met imesh werken.dus even een settings lijst met bijgevoegde eeprom voor jou type zoeken staan genoeg op internet. Met imesh werken? Da's toch een soort Kazaa? Bedoel je niet MES? Greetz ...
Gast Geplaatst: 30 september 2004 Geplaatst: 30 september 2004 Op de site van Lex staat ook hoe je een Eprom aanmaakt met je decoder, mischien heb je daar wat aan.
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen