Gast Geplaatst: 29 september 2004 Geplaatst: 29 september 2004 in de new wave 9000 zit zo'n ding welnu in het schema cxa chip en nw9000 is de video out scart via tor en 75 ohm de uitgang. met scoop ook netjes signaal echter scart van tv erin signaal weg. zet ik er b.v. 22 uf conc tussen dan wel beeld vraag wat is nu de fout ?? ik neem aan dat de ontwerpers het toch goed hebben in eerste instantie datasheet verder op in vraag over de chip
Gast Geplaatst: 30 september 2004 Geplaatst: 30 september 2004 Dat zou ik ook denken ja. Op zich is het wel te controleren. Een CVBS uitgang heeft nooit een gelijkspanningscomponent aan de uitgang. Als de uitgang van de chip dit wel heeft, dan zal er ergens toch ontkoppeld moeten worden, hetzij voor de tor of na de tor. Dit hangt af van het ontwerp.
Gast Geplaatst: 30 september 2004 Geplaatst: 30 september 2004 wordt dus niet ontkoppeld !!! op scoop ook 4.5 volt met signaal ?? volgens data sheet
Gast Geplaatst: 3 oktober 2004 Geplaatst: 3 oktober 2004 ik hoop er achter te zijn waarschijnlijk een smd bc547b kapot
Gast Geplaatst: 5 oktober 2004 Geplaatst: 5 oktober 2004 was dus smd bc 547b tor, link hoor zonder elco aan de video in
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen