Albert_H Geplaatst: 4 oktober 2004 Geplaatst: 4 oktober 2004 Nou, ik heb mijn handen ruw geboend met cleanen vandaag, maar de toolbars staan er nog steeds. In "Run" stonden inderdaad een aantal vreemde progjes, voornamelijk van "Hotbar". Deze werden prima verwijderd door Spybot S&D, maar dat haalde de toolbars niet weg. Zowel Aware als Spybot, vers geupdate, melden dat het systeem "schoon" is. Spybot feliciteerd mij er zelfs mee. Bij het opstarten van IE komt er bovenin een search toolbar en onderin een brede selectie bar. Na het sluiten van IE blijft de onderste zelfs op de desktop staan. Als ik dan in de taskmanager onder services een van de twee Iexplorer services afsluit verdwijnt de bar van de desktop. Maar als ik IE weer open staat hij er weer. Als ik echter een paar keer de IE services in de taskmanager afsluit is het systeem ineens schoon. Tot de volgende restart. Ik denk dat ik mij in HyjackThis zal moeten verdiepen, het probleem wordt in veel forums gemeldt, maar een pasklare oplossing heb ik nog niet gelezen. Maar!!! we zoeken door. Alle suggesties zijn welkom. Albert_H. Nextwave Plus 2500SUC met Canaal Digitaal kaart en penta 1.09, PCTVsat, Skystar 2, Skystar 1 CI, Technotrend V 1.3, DEC3000, 80cm schotel met twin LNB draaibaar op een SM3D12.
Gast Geplaatst: 4 oktober 2004 Geplaatst: 4 oktober 2004 Hotbar is nog wel makkelijk te verwijderen middels de uninstaller, gewoon te downloaden ook via hun site. Klik onderin de homepage op Help, ga naar de FAQ en klik op de vraag over hoe je kan uninstallen. Daar kun je 'm dan vandaan halen. Succes De Voet
Albert_H Geplaatst: 5 oktober 2004 Geplaatst: 5 oktober 2004 Het blijkt niet Hotbar te zijn, maar Lop.com. Google geeft op het internet niets, maar in de discussiegroepen des te meer. We gaan verder met zoeken. Albert_H. Nextwave Plus 2500SUC met Canaal Digitaal kaart en penta 1.09, PCTVsat, Skystar 2, Skystar 1 CI, Technotrend V 1.3, DEC3000, 80cm schotel met twin LNB draaibaar op een SM3D12.
Edd Geplaatst: 5 oktober 2004 Geplaatst: 5 oktober 2004 http://www.google.nl/search?hl=nl&ie=UTF-8&q=Lop+removal&lr= staat wel wat tussen van how to. Meeste progs herkennen en verwijderen hem met suc6.
Gast Geplaatst: 5 oktober 2004 Geplaatst: 5 oktober 2004 Je kan bij LOP.COM gewoon een removal tool downloaden. Het ding werkt nog ook. Andere manieren heb ik geprobeerd en hij bleef maar staan. Met de removal tool is ie weg en blijft ie weg ;-) HIER de link ...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen