Dagger38 Geplaatst: 30 september 2004 Geplaatst: 30 september 2004 Door een voedingsfout zijn 2 van mijn harde schyven de printen verbrand. Nu had ik graag geweten of er iemand weet hoe ik aan nieuwe kom? Schyf 1: Samsung SATA 160Gb type SP1614c schyf 2: Seagate Barracuda ATA IV 60 Gb type ST360021A Mocht mij iemand iets weten te zeggen ben ik zeer dankbaar Dagger38 VU+ duo 4K SE ontvanger
Hendrik007 Geplaatst: 30 september 2004 Geplaatst: 30 september 2004 Probeer eens via een e-mail of samsung je niet een printje wil opsturen(tegen een kleine vergoeding). Je kunt het altijd proberen toch? succes! Groeten, Hendrik Dreambox 7025+ Dreambox 800HD PVR 80cm op DiSEqC H-H motor 70cm op 19,2 en 23,5 oost
Ome Merde Geplaatst: 30 september 2004 Geplaatst: 30 september 2004 Probeer eens via een e-mail of samsung je niet een printje wil opsturen(tegen een kleine vergoeding). Je kunt het altijd proberen toch? dat doen ze niet, ook niet nieuwe schijven (tegen betaling), je kan een dealerlist krijgen waar je nieuwe schijven kan scoren en anders kan je ze bij een Samsung reseller ter RMA laten aanbieden (voor een hoop duiten). Je kan ook nog een data-recovery bedrijf inhuren, maar dan ben je een klein kapitaal kwijt. handigste is om een oproepje te plaatsen op diverse fora en/of 2e hands sites waar je deze schijven + pcb's kunnen krijgen. merDe deze ruimte is te huur
Dagger38 Geplaatst: 2 oktober 2004 Auteur Geplaatst: 2 oktober 2004 Thanks allemaal eens uitproberen DAgger38 VU+ duo 4K SE ontvanger
grunnsat Geplaatst: 5 oktober 2004 Geplaatst: 5 oktober 2004 Ik neem aan dat het je om de data te doen is. Bedenk echter dat ook de aandrijving van de koppen (en mischien zelfs de koppen zelf) in rook opgegaan kan zijn.
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen