Telezapper Geplaatst: 2 oktober 2004 Geplaatst: 2 oktober 2004 Ik heb een 2e hands laptop van Toshiba type Tecra 510 CDT op de kop getikt. Ik heb er geen documentatie bijgekregen. Ik krijg het niet voor mekaar om met een muziek CD geluid te produceren. ook niet op de bijgeleverde dockingsstation. Daar zitten aparte speakers in. Ik heb al in de instellingen het geluidsniveau opgeschroeft. Ook de potmeter aan de zijkant staat al op maximaal! Het geluid blijft heel zacht. Ik vermoed dat de vorige eigenaar een paar externe speakers had aangesloten en iets in de instellingen heeft veranderd? Herkent iemand dit knelpunt en de oplossing? Telezapper Dreambox 500 HD | EMP Centauri 16/1 disecq | 8 Alps LNB's Triax 88 | 0,8w - 4,8e - 7+9e - 13e - 16e - 19,2e - 23,5e - 28,2e
Tonskidutch Geplaatst: 2 oktober 2004 Geplaatst: 2 oktober 2004 staan in het apparaatbeheer wel geluidkaart drivers vermeld? zo niet naar toshibah gaan en downloaden voor dit type. cheers Redemption Day Sherel Crow, Johnny Cash
Telezapper Geplaatst: 2 oktober 2004 Auteur Geplaatst: 2 oktober 2004 Hi tonskidutch, Er staat er volgens mij 2 vermeld: Chrystal PnP Audio-System CODEC en Chrystal PnP Audio-System Steuerungsregister Jawohl! Een duiste Windows 98 SE! Biede geen konflikt. Dreambox 500 HD | EMP Centauri 16/1 disecq | 8 Alps LNB's Triax 88 | 0,8w - 4,8e - 7+9e - 13e - 16e - 19,2e - 23,5e - 28,2e
Tonskidutch Geplaatst: 2 oktober 2004 Geplaatst: 2 oktober 2004 na also dan weiter, kijk onder systeem instellingen (system einstellungen) of de audio en geluid instellingen te vinden zijn. waar meestal na dubbelklik alle instellingen te vinden zijn. soms heeft zo'n toshibah ook op het toetsenbord enkele extra toetscombinaties om het geluid aan of uit te schakelen. die handleiding is als pdf te downloaden bij toshibee cheers Redemption Day Sherel Crow, Johnny Cash
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen