Gast Geplaatst: 2 oktober 2004 Geplaatst: 2 oktober 2004 Er komen "flitsen" uit de motor, als ik hem handmatig op gang probeer te helpen (anders draait hij helemaal niet). Is dit te repareren of wordt het nieuwe voor 211 euro?? Ik heb hem al los liggen, en het ziet er vrij eenvoudig uit. Mijn eerste ingeving zijn de koolborstels???? Wie heeft er meer ervaring mee?? Grtz, Steven
Gast Geplaatst: 2 oktober 2004 Geplaatst: 2 oktober 2004 Tja, dat is toch een kwestie van de moter bestuderen.
Gast Geplaatst: 2 oktober 2004 Geplaatst: 2 oktober 2004 Dat zal ik zeker gaan doen, maar zullen de koolborstels nog los te krijgen zijn bijvoorbeeld....daarom probeer ik eerst wat informatie in te winnen. Grtz, Steven
Moderator Matchless Geplaatst: 3 oktober 2004 Moderator Geplaatst: 3 oktober 2004 koolborstels zijn altijd wel te vinden.anders pak je een set koolborstels die wat te dik zijn en vijl je ze op maat.de contacten op de rotor kan je ook schoonmaken met de fijnste schuurpapier.wel zorgen dat de contacten rond blijven.darna even met een afgebroken metaalzaagblad tussen de contacten gaan zodat je daar geen sluitingen in hebt.wel niet overdrijven met schuren.heb zo al vaker een motor gerepareerd. Een smartphone is een hulpmiddel, geen levensstijl Kijk rond IN de wereld in plaats van voorover gebogen NAAR de wereld.
Gast Geplaatst: 3 oktober 2004 Geplaatst: 3 oktober 2004 Ik ga morgen op zoek naar koolborstels! Grtz, Steven
maup Geplaatst: 3 oktober 2004 Geplaatst: 3 oktober 2004 deze zit een een motorschild, ofwel, je dient de alu kap=motorschild in zijn geheel te vervangen, na het plaatsen van dit geheel niet vergeten de koolborstels op hun plaats te zetten ( indien je goed kijkt zie je klemmetjes die de koolborstels vast houden) neem je E-nr en FD-nr mee!, dit werkt het snelst en je hebt gelijk het juiste onderdeel. MAup 1x Xtrend ET9000, 1x Xtrend ET9200, 4 x DM500S, HTPC, Samsung 42" - ik post weinig maar LEES veel-
maup Geplaatst: 3 oktober 2004 Geplaatst: 3 oktober 2004 komt bekend voor. is hij ouder dan 10 jaar? 1x Xtrend ET9000, 1x Xtrend ET9200, 4 x DM500S, HTPC, Samsung 42" - ik post weinig maar LEES veel-
Gast Geplaatst: 3 oktober 2004 Geplaatst: 3 oktober 2004 Hoi Maup, Volgens mij is hij ongeveer 10 jaar oud!! Goed geschat!! Ik heb er eentje gevonden op de bekende ################### dus daar wacht ik nog ff op. Grtz, Steven
Gast Geplaatst: 3 oktober 2004 Geplaatst: 3 oktober 2004 De gevonde motor reeds gemonteerd, en draait perfect!! Klaar voor 15 euro. Mag wat mij betreft dicht. Grtz, Steven PS excus voor het te kort afschermen van de site.
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen