Fredo Geplaatst: 2 oktober 2004 Geplaatst: 2 oktober 2004 http://members.cox.net/clyqz/macs.html deze link werkt prima met windhoos maar hoe doe ik dat met fedora 3 ?? nu zie ik alleen dat beestje hoe laat ik filmpjes zien en geluid erbij Groeten Fred. AZbox premium , AZbox premium+ , AZbox elite Dreambox 8000 2maal SAB sky 4800 mini , DVB zelfbouw decoder.
Gast Geplaatst: 2 oktober 2004 Geplaatst: 2 oktober 2004 Voor die site te kunnen bekijken heb je de flashplayer plug-in nodig .
Fredo Geplaatst: 3 oktober 2004 Auteur Geplaatst: 3 oktober 2004 wil je of iemand een kleine uitleg geven hoe ik dat installeer . Ik neem aan dat dat op de dvd staat bvbd. Groeten Fred. AZbox premium , AZbox premium+ , AZbox elite Dreambox 8000 2maal SAB sky 4800 mini , DVB zelfbouw decoder.
Gast Geplaatst: 3 oktober 2004 Geplaatst: 3 oktober 2004 Dan zul je toch eerst moeten vertellen welke browser je gebruikt. onder linux gebruiken we helaas geen kindernet explorer.
Fredo Geplaatst: 3 oktober 2004 Auteur Geplaatst: 3 oktober 2004 Epiphany 1.3.8 verder firefox heb ik ook geinstalleerd ps ik ben het kwijt hoe ik in de text modus kom zonder opnieuw op te starten Groeten Fred. AZbox premium , AZbox premium+ , AZbox elite Dreambox 8000 2maal SAB sky 4800 mini , DVB zelfbouw decoder.
Gast Geplaatst: 3 oktober 2004 Geplaatst: 3 oktober 2004 Een terminal opstarten of ctrl alt f2 / f3 / f4
Lucky_Luke Geplaatst: 3 oktober 2004 Geplaatst: 3 oktober 2004 Je moet Macromedia Flashplayer installeren. Onder Linux v7 is er i.i.g. geen geluid, idem voor W98 (m.b.v. win4lin/FC3/flashplayer w98v7)
Gast Geplaatst: 6 oktober 2004 Geplaatst: 6 oktober 2004 Je kunt de installer hier downloaden. Die kun je in een terminal uitpakken en installeren (als root).
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen