Ga naar inhoud

Aanbevolen berichten

Geplaatst:

Hallo

Sinds ik ben verwend met de dreambox heb ik me helemaal niet meer bezig gehouden met CAMS en kaartjes etc.

"Vroeger" veel plezier gehad met d2mac en ook met nokiatijdperk had ik een Freecam2.016 ofzoiets.

Nu wil ik eigenlijk weer terug een beetje met cams en kaarten gaan werken, puur voor de hobby.

Maar wat een ENORME hoeveelheid verschillende cams en kaarten zijn er?

Ik zie op de diverse uploadcentras veel staan voor Titanium en Knot en Penta-dingen etc etc.

Wat zou nou een mooie cam + kaart zijn die jullie adviseren? Het gaat mij niet om dat ik 1 cam en kaart wil hebben om alles te kijken, maar meer iets wat gewoon vrij universeel is en niet morgen de prullenbak in kan.

Thanks

Pheno

Geplaatst:
Citaat:
Hallo

Sinds ik ben verwend met de dreambox heb ik me helemaal niet meer bezig gehouden met CAMS en kaartjes etc.
Wat zou nou een mooie cam + kaart zijn die jullie adviseren? Het gaat mij niet om dat ik 1 cam en kaart wil hebben om alles te kijken, maar meer iets wat gewoon vrij universeel is en niet morgen de prullenbak in kan.

Thanks
Pheno

Hou je gewoon bij de dreambox, want universeel bij de cam's is een vrij kort en opgerekt begrip.
Er is voor een zeer korte tijd een universele cam, kan morgen al weer over zijn
en jouw dreambox kan met zijn images toch nog iets langer mee.

Maar als je toch met cam's wil experimenteren dan is op dit moment de X-cam de best ondersteunde cam.

VU+ Solo2 HD, XTrend ET 9200 , XTrend ET 4000, TF 7700hsci

Geplaatst:

aanvullend aan PeHa's antwoord..

je oude freecam 2.016 is een wonderwerkje dat naar nieuwe versie opgewaardeerd kan worden met pcmcia in pc of laptop

dan loopt die ook heel soepeltjes in de dreambox

daarnaast is deze allcam/freecam dan meteen geschikt om premiere kaartjes te gebruiken zonder dat je een premiere ondersteunde receiver hoeft te nemen om het abonnement te kunnen gebruiken.

verder is het zo dat die modernere kaartjes die je noemt een off-topic issue zijn wegens de afhankelijkheden van de kaart ondersteunende partijen.

doch wat interessant is voor een freecam is de hogere kloksnelheid van een van die kaartjes zodat je freecam weer helemaal up to date is mbt het decoderen van alle systemen.

cheers

Vienna

Ultravox

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen