Pionewbie Geplaatst: 1 augustus 2005 Geplaatst: 1 augustus 2005 Vergelijk onderstaande 2 KPN adsl verbindingen eens. Het Net - ADSL Instap Surfen - 800/256- € 19.95 compleet pakket KPN - Direct ADSL GO - 800/256 - € 21.95 bestaat enkel uit de ADSL-verbinding en biedt geen extra diensten zoals e-mailadressen of homepageruimte Geen vaste telefoon aansluiting, maar je betaald wel voor de koperdraden hoor. a het is € 3 duurder b het is veel kaler
Theo50 Geplaatst: 1 augustus 2005 Geplaatst: 1 augustus 2005 Niet iedereen heeft een Homepage en een e-mailadres kan je ook gratis bij Hotmail, Mailpuppy of yahoo krijgen. Ik betaal voor HetNet ADSL-Surfen (1600/512) €32,95 en heb daar ook een telefoonabonnement bij nodig. Voor €35,95 heb je dus bij KPN ADSL Lite(1600/512) zonder telefoonkosten. Die €3,- meerkosten zijn dus wel een stuk minder als een BelBudget abonnement of een aparte rekening voor het gebruik van de koperdraden. Ik wil mijn vaste telefoon niet kwijt, maar anders zou het zeker een optie zijn. mvg Theo50
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen