Ga naar inhoud

Aanbevolen berichten

Geplaatst:

Ik heb een Nexus-S met een Monobloc en werk met TVedia als HTPC software. De DVB module binnen TVedia is gebaseerd op DVBCore, dezelfde als MyTheatre. Op LNB1 heb ik de Astra en op LNB2 de Hotbird. Met de originele Hauppauge software kan ik switchen tussen LNB1 en LNB2 en omgekeert. Binnen Tvedia kan ik echter wel van LNB1 naar LNB2 maar niet meer terug. Dan moet ik TVedia afsluiten, De Hauppauge software starten om terug te gaan naar LNB1. Ik heb getracht om Mytheatre goed in te stellen, puur om te testen en om te kijken of er wellicht een bug zit in TVedia maar daar kan ik de Hotbird op LNB2 helemaal niet pakken.

Wie kan mij vertellen waar mijn setup wellicht verkeerd is of een andere tip geven.

Thanks

Geplaatst:

allereerst is de instelling van je monoblock verkeert.

ga achter de schotel staan en hang de linker lnb in de beugel(lnb 1) en richt deze op de hotbird af de rechter loshangende is dus automatisch lnb 2.

stel vervolgens bij de instellingen in dat je werkt met een diseq 2 switch. volgens mij moet het dan goed gaan.

skystar

Geplaatst:

Thanks, maar hoe kan het dan dat de originele Hauppaugesoftware wel gewoon schakelt in deze opstelling? Bovendien kan ik binnen Mytheatre alleen aangeven,

simple lnb of commited lnb of uncommited lnb. De optie van Disque 2 kom ik niet tegen.

Geplaatst:

probeer het programma dvb dream eens hier gaat het wel mee uit eigen ervaring weet ik dit. werkt ongeveer zoals my theatre alleen de plugins komen in de map plugins. verder kan je de site eens bezoeken staat ok veel info op.

skystar

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen