Gast Geplaatst: 4 oktober 2004 Geplaatst: 4 oktober 2004 Hoi, Ik heb hier een E-tech router liggen maar ik heb geen flauw idee hoe aan te sluiten. Ik heb 5 aansluitingen WAM en aansluitpunten 1 t/m 4. Ik wil hem aan een @home kabel modem hangen om zodoende in het kantoor via de pc te kunnen werken en in de kamer met de laptop. groetjes Ronald.
Janneman Geplaatst: 4 oktober 2004 Geplaatst: 4 oktober 2004 Ehh meestal is er 1 tje een WAN en daar moet de kabel van je modem in, en op de andere vier kun je dan pc's en andere apparatuur op aansluiten. En dan zou het volgens mij al moeten werken grofweg...
Gast Geplaatst: 4 oktober 2004 Geplaatst: 4 oktober 2004 Moet er ook nog software geinstaleerd worden en/of veranderingen aangebracht worden? Groetjes Ronald..
joop_56 Geplaatst: 4 oktober 2004 Geplaatst: 4 oktober 2004 ik denk dat er in je router een ip nummer bij moet zitten dan kun je in de software van router daar moet je een cp nummer invoeren van home en dan moet het werken HP slimline duo core 2,4 Ghz 4GB.geheugen / met 22" HP tft Vista Ultimate philips 2210/03 met 90 cm schotel philips lnb WIE VEEL KNUTSELT.. LEEST DE GEBRUIKS AANWIJZING ALS HIJ ER NIET MEER UITKOMT.. !!!
Ome Merde Geplaatst: 4 oktober 2004 Geplaatst: 4 oktober 2004 daar moet je een cp nummer invoeren van home en dan moet het werken dit wordt de host-name van je router, de zaak dynamisch instellen en het zou moeten werken. merDe deze ruimte is te huur
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen