Gast Geplaatst: 11 oktober 2004 Geplaatst: 11 oktober 2004 Maar het is wel een zelfstandig netwerk van KPN toch? Ik las dat iemand Digitenne en KPN op een hoop gooide maar geloof dat niet zo. Is de kwaliteit dan net zo beroerd straks of misschien wel beter?
Harry_Nak Geplaatst: 11 oktober 2004 Geplaatst: 11 oktober 2004 De leverancier is Digitenne (waarin KPN 50% of iets meer aan aandelen heeft), dus op het netwerk van Digitenne kunt óf kiezen voor de diensten van Digitenne óf KPN! Pluk een roos, die is rood.
Gast Geplaatst: 11 oktober 2004 Geplaatst: 11 oktober 2004 Gezien de beperkte beschikbare frequentieruimte voor de multiplexer is het niet mogelijk om een apart signaal uit te zetten en verkoopt kpn gewoon het signaal van digitenne. Met andere woorden kpn is gewoon wederverkoper. Dit heeft scheepbouwer ook al zo medegedeeld. KPN hanteert alleen een totaal andere verkoopstrategie, vergelijkbaar bij de introductie van gsm-etjes. Zo snel mogelijk zo veel mogelijk klanten binden, door apparatuur zwaar gesubsidieerd aan te bieden. Dus zelfde signaal en zelfde kwaliteit als digitenne. Alleen een ander prijsniveau.
Gast Geplaatst: 29 april 2005 Geplaatst: 29 april 2005 Hoi Bink. Ik kan toevallig zo'n twintuner kopen waar jij het over had, weet je of ik die ook direct op mijn schotel kan aansluiten ? Marcel
Matthijs Geplaatst: 29 april 2005 Geplaatst: 29 april 2005 Citaat: Hoi Bink. Ik kan toevallig zo'n twintuner kopen waar jij het over had, weet je of ik die ook direct op mijn schotel kan aansluiten ? Je kan het misschien wel, maar ontvangen zul je niets. KPN TV/Digitenne heeft niets met satelliet-ontvangst te maken. Grtz, Matthijs Gigablue UHD Trio 4k met OpenATV 7.1 / Octagon SF8008 met OpenATV 6.4 Imperial DABman i150, DAB+, FM, Internetradio Visiosat Big Bisat / Triax 64cm met: 42 * 39 * 36 * 33 * 28.5 * 23.5 * 19.2 * 16 * 13 * 10 * 9 * 4.8 * 3 gr oost / 1 gr west
Rayman Geplaatst: 6 mei 2005 Geplaatst: 6 mei 2005 Citaat: Die EM-Tech dingen worden in Nederland ook verkocht, als Top-Of-The-Bill tuner van Digitenne, namelijk.......Rebox!!! Briljant, kan ik toch nog mijn nieuwe One for All afstandsbediening gebruiken voor deze tuner! Bedankt.
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen