Ga naar inhoud


RSS Sat4all newsfeed


Ron

Aanbevolen berichten


Gewoon Ultra Edit voor Windows? Die houdt de linux structuur vast? Wat is overigens het verschil als je het met bv het notepad veranderd? In Linux (telnet naar dreambox) zit toch geen editor? Of wel?

-------------------------------------------------

*** VU+ DUO (500Gb HD) + DM600PVR (160Gb HD), 95 cm met 4 lnb's ***

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik neem aan dat je ook zelf "toevoegingen" kunt doen. Aan welke voorwaarden moet je dan voldoen? Ik neem aan dat het gaat om die mogelijkheden die website wel eens hebben om een code op je eigen site te zetten met een link naar hun site zodat je bv de nieuwsberichten kunt laten zien op je eigen site. Zoals bv op http://www.feyenoordnet.nl/interactief_headlines.fsv

-------------------------------------------------

*** VU+ DUO (500Gb HD) + DM600PVR (160Gb HD), 95 cm met 4 lnb's ***

Link naar reactie
Delen op andere sites

Sretlow,

 

Aanpassen van het bestand feeds.xml gaat het gemakkelijkst met ultra-edit. In ultra-edit zit een ftp functie, zodat je de bewuste file met ultra-edit uit je box ftp't, met ultra-edit aanpast en dan weer de box inzet. Met ultra-edit blijft de "structuur" t.b.v linux goed.

Met notepad moet het wel lukken.

 

Met telnet of ftp kun je geen files bewerken (aanpassen).

De rss feed reader is alleen geschikt om rss feeds binnen te halen. RSS is een manier om snel nieuwsberichten binnen te halen, deze nieuwsberichten zijn ook speciaal hiervoor geschreven. Er zijn een aantal verschillende normen aan rss. Je hebt rss1.0 maar ook rss2.0. Volgens mij werkt alleen rss1.0. Die link, die jij geeft is dus niet geschikt.

Op internet homepages zie soms staan rss of xml in een klein gekleurd ( ik meen oranje) vierkantje.

Zoek maar via google naar rss.

 

 

Met vriendelijke groet, paardengek

Door veel lezen en prutsen kom je er wel!
Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...