Ga naar inhoud


KPN DVB-T-boxen


kdboer

Aanbevolen berichten


OK, in hele gare plaatjes achterin de Gebruiksaanwijzing.pdf valt het volgende te lezen:

 

Single Tuner: Samsung SMT1000T

Twin Tuner: Samsung SMT1100T

 

Goed, rondkijkende op de Nederlandse en internationale Samsung-site kan ik er niets over vinden, dus is het een OEM-model (ook wel logisch gezien de KPN-achtergrondjes in de menu-screenshots).

Link naar reactie
Delen op andere sites

Dat ding komt me ergens bekend van voor...

 

als je screenshots van de menu's bekijkt (in de handleiding die je kan downloaden bij KPN), zie je dat het om exact dezelfde menustructuur, en background-plaatjes bij de radio-ontvangst gaat, als bij de Rebox-tuners.

 

Bink.

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 3 maanden later...

sorry hoor maar dit zijn orginele decoders voor kabel,niets voor de hobby freaks he..pak de nokia9750c,of de sagem..viacces kaartje bakken en kijken maar!! deze boxen zijn wat makkelijker,die samsungs krijg je aan de straatstenen niet verkocht...het is maar wat je wil he,ja met aboneetje zullen ze wel werken a 25 euro p maand!!!!!!!!!!!!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Euh... sorry Fun4All...

 

Ik begrijp je bericht niet helemaal.

 

- we hebben het hier niet over kabel-decoders, maar over de Samsung DVB-T tuner van KPN.

- Je rakelt een heel oude thread op, die inmiddels zeer achterhaald is

- Je doet stoer over het "bakken van Viaccess-kaartjes". Dat wordt niet heel erg gewaardeerd. Bovendien zendt Digitenne (KPN-TV) in Conax CAS-5 uit.

 

Dus: wat bedoel je precies?

 

Bink.

 

PS: Kabel schrijf je met een "K".

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...