Gast Geplaatst: 4 oktober 2004 Geplaatst: 4 oktober 2004 Ik heb een Wd 120 gig die voorheen in mijn Dreambox zat. Deze heb ik terug gezet in mijn PC. Onder partition Magic 8.0 blijft de schijf steeds "Bad" aangeven Ik heb al getracht de gehele schijf te formateren ed maar niets help. Ook Fdsik met een oude win 98 floppie heeft geen resultaat Weet iemand een tool of een andere oplossing om van deze schijf weer een normaal werkende NTFS bestands systeem te maken
Hendrik007 Geplaatst: 4 oktober 2004 Geplaatst: 4 oktober 2004 Heb je een windows XP cd-rom? Want daar mee kun je ook een disk formateren. En trouwens welke fdisk gebruikje? De oudere versies van fdisk hebben problemen met hardeschijfen boven een bepaald aantal gigabytes, ik geloof 20 giga. Dr is een nieuwere versie die hier geen problemen mee heeft.. suc6! Groeten, Hendrik Dreambox 7025+ Dreambox 800HD PVR 80cm op DiSEqC H-H motor 70cm op 19,2 en 23,5 oost
Tonskidutch Geplaatst: 4 oktober 2004 Geplaatst: 4 oktober 2004 heb dat ook zo getest... maar dan met de windows xp of windows 2000 disk manager gedaan.. gaat prima (miskend stukkie windows) eerst de niet herkende maar wel aangeduide disk bewerken en dan partitioneren en daarna formateren allemaal met diskmanagement in xp of win 2000 cheers Redemption Day Sherel Crow, Johnny Cash
Gast Geplaatst: 4 oktober 2004 Geplaatst: 4 oktober 2004 Partition magic, sommigen zweren erbij, sommigen vervloeken het. Met een gewoon fdisk programma, van linux of windows even opnieuw partitioneren en dan weer windows opzetten.
Tonskidutch Geplaatst: 4 oktober 2004 Geplaatst: 4 oktober 2004 uh ja daar zeg je iets.. wil je hem bij een bestaand systeem hangen of moet het systeem erop komen te staan... dat was mij dus daarstraks niet duidelijk.. cheers Redemption Day Sherel Crow, Johnny Cash
Gast Geplaatst: 5 oktober 2004 Geplaatst: 5 oktober 2004 Thanks Het is gelukt met de laatste versie van Fdisk
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen