Gast Geplaatst: 5 oktober 2004 Geplaatst: 5 oktober 2004 Ik wilde een bestandje hier in het forum mee zenden maar als ik hem heb ingevoegd en verstuurd krijg ik pagina niet gevonden. Als ik dan op refresh klik krijg ik dat niet alle velden zijn ingevuld, wat dus wel het geval is. Het was een muziek fragmentje (wma). Is het bestand dan te groot? mvg Sylvia
prutsie Geplaatst: 5 oktober 2004 Geplaatst: 5 oktober 2004 Te groot, misschien. Volgens mij accepteert de software alleen zip of rar bestanden. Dus ff proberen te zippen of rarren en nog een poging wagen ;-) succes, Peter. Niet gehinderd door enige vorm van technische kennis zet ik onbevangen overal mijn schroevendraaier en soldeerbout in.
Gast Geplaatst: 5 oktober 2004 Geplaatst: 5 oktober 2004 Na het zippen doet ie het nog niet, vroeger wel. Hij is 3mb groot. Hoe ik moet rarren weet ik niet dus helaas. Ik kom hem nog wel een keer tegen als link en dan zet ik hem wel op het board. Bedankt voor de snelle reaktie. groetjes Sylvia
prutsie Geplaatst: 5 oktober 2004 Geplaatst: 5 oktober 2004 Ha, 3MB is inderdaad nogal te groot. Als ik me het goed herinner maximaal iets van 600KB. Wat je kan doen is het op je eigen homepage zetten en hier een link naar de file plaatsen. groeten, Peter. Niet gehinderd door enige vorm van technische kennis zet ik onbevangen overal mijn schroevendraaier en soldeerbout in.
Ron Geplaatst: 5 oktober 2004 Geplaatst: 5 oktober 2004 1MB, en deze bestanden: .gif,.jpg,.txt,.doc,.zip,.png,.rar,.pdf,.tar,.tgz Die foutmelding is wel een bug. Je zou eigenlijk moeten zien dat je het verkeerde bestand tracht te uploaden of dast het bestand te groot is. Een foutmelding als deze in in ieder geval fout. Ron
Ronaldd Geplaatst: 5 oktober 2004 Geplaatst: 5 oktober 2004 De apache foutmelding komt als je een bestand groter dan 2M probeerd te uploaden. De fout melding komt direct als apache de header (met lengte info) heeft ontvangen, dus voordat de upload klaar is. De ubbthreads foutmelding komt als je een bestand tussen 1M en 2M probeerd te uploaden maar dan wel als de upload klaar is. Ik kan makkelijk de upload limit van apache verhogen naar 10M ofzo. Dat heeft als voordeel dat men een mooie ubbthreads foutmelding ziet, maar als nadeel dat de foutmelding pas komt NADAT de upload klaar is. Ik zal intern overleggen welke limiet ik plaats bij apache. Ronald. My DM(800|7025) is Ronaldd powered
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen