Gast Henri Aalten Geplaatst: 5 oktober 2004 Geplaatst: 5 oktober 2004 ADSL Direct van KPN heeft die een datalimiet? Ik kan dat nergens vinden op de site.Geef mij een aantal namen van providers zodat ik een keus kan maken. eventueel naar mijn mail weet neit zeker of namen genoemd mogen worden. ?
satwave Geplaatst: 5 oktober 2004 Geplaatst: 5 oktober 2004 * Voor Direct ADSL Go, Lite, Basic en Extra geldt een datalimiet van respectievelijk 1,5 GB, 8 GB, 20 GB en 80 GB per maand. Gaat u over deze datalimiet heen, dan brengt KPN dit vooralsnog niet in rekening. Als KPN besluit om het wél in rekening te brengen, dan laat zij u dit twee maanden van tevoren schriftelijk weten.
Ome Merde Geplaatst: 5 oktober 2004 Geplaatst: 5 oktober 2004 inderdaad, staat gewoon op de KPN-site (helemaal onderaan) merDe deze ruimte is te huur
marco24 Geplaatst: 5 oktober 2004 Geplaatst: 5 oktober 2004 Citaat: Als KPN besluit om het wél in rekening te brengen, dan laat zij u dit twee maanden van tevoren schriftelijk weten. wel vervelend als dan als je er nog 8 maanden aan vast zit of zo
Gast Geplaatst: 8 oktober 2004 Geplaatst: 8 oktober 2004 Je weet dat het er aan kan komen op het moment dat je abonnee wordt.
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen