Ga naar inhoud

Aanbevolen berichten

Geplaatst:

@quertyquerty,

Je vergeet wel dat je nog een gewoon abo op de kabel erbij nodig hebt. Bij essent komt een digi abo op minimaal € 10,-- kabel abo... + € 9.95 voor het digipakket... Dat is € 19.95...

Binnenkort is bijna alles in MPEG4 bij CanalDigitaal... je SD ontvanger kan dus in de Kliko

• Reacties 50
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit onderwerp

Beste reacties in dit onderwerp

Geplaatst:
Citaat:
@quertyquerty,

Je vergeet wel dat je nog een gewoon abo op de kabel erbij nodig hebt. Bij essent komt een digi abo op minimaal € 10,-- kabel abo... + € 9.95 voor het digipakket... Dat is € 19.95...

Je hebt mijn bericht niet goed gelezen. Vanaf 1 januari 2005 bied Multikabel het hele analoge pakket + digitale TV zenders aan voor 15 Euro. Je hoeft vanaf dan geen apart abonement meer te hebben op het analoge pakket. 15 Euro all-in. De smartcart kost eenmalig 10 Euro en er zijn geen verdere kosten, behoudens de eenmalige aanschaf van een koopdecoder voor 150 Euro.
Geplaatst:

Dat kan dan wel bij Multikabel zo zijn (die is altijd wel vrij goed qua aanbod volgens mij), maar bij de grote providers UPC en Casema zal je toch echt wel meer gaan moeten betalen voor 90 zenders, als ze dat al gaan aanbieden. En laat de meerderheid van Nederland nu net deze providers hebben...

Geplaatst:
Citaat:
Dat kan dan wel bij Multikabel zo zijn (die is altijd wel vrij goed qua aanbod volgens mij), maar bij de grote providers UPC en Casema zal je toch echt wel meer gaan moeten betalen voor 90 zenders, als ze dat al gaan aanbieden. En laat de meerderheid van Nederland nu net deze providers hebben...

Nee, goed lezen op dit forum en je kon weten dat ook Casema per 1 januari 2005 gratis digitale t.v. aan gaat bieden.

Gr. Pch
Geplaatst:

Het aanbod van Casema is nauwelijks interessant voor schotelbezitters.

Het is misschien leuk voor erbij op de slaapkamer(s) ofzo, verder niet.. Als je toch nog een kabelabonnement hebt kun je het overwegen, het heeft natuurlijk als groot voordeel dat alle 'analoge zender' er ook op zitten, m.u.v. de lokale tv en het Casema Service kanaal dan.. Dus dat is een voordeel t.o.v. Digitenne waar je dan de BBC zou moeten missen.

Maar verder is het niet te vergelijken met de schotel, en dat zal kabel ook niet worden zolang er nog analoog op wordt uitgezonden.

Na jaren zonder, ben ik toch weer van plan een schotel aan te schaffen.

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen