Gast Geplaatst: 6 oktober 2004 Geplaatst: 6 oktober 2004 PDF bestand in het Engels. Aansluitgegevens met uitleg om een Jtag aan te sluiten op een Philips decoder, bij gebruik van Pionero v5.0 Klik hier om het bestand te downloaden in de bijlage. [color:"green"] Om het pdf bestand te lezen, gebruik Acrobat Reader v6.0 [/color] (lager krijg je een foutmelding) Grts, euromuis
Gast Geplaatst: 6 oktober 2004 Geplaatst: 6 oktober 2004 Als ik het opstart krijg ik een foutmelding dat de ini's niet goed gelezen worden. Wat te doen?
Gast Geplaatst: 6 oktober 2004 Geplaatst: 6 oktober 2004 Sorry, voorgaande iets te summier. Ik bedoel als ik Pinero V5 opstart dat er een messagebox komt met de foutmelding dat de INI's niet goed gelezen zijn. WAt moet ik hier dus aan doen? Grt Grad
Gast Geplaatst: 6 oktober 2004 Geplaatst: 6 oktober 2004 Die vraag moet je hier niet stellen, dit heeft niets met het onderwerp te maken ! En het antwoord lijkt me ook niet zo moeilijk, gewoon Pionero effe opnieuw downloaden. Grts, euromuis
Gast Geplaatst: 7 oktober 2004 Geplaatst: 7 oktober 2004 Je hebt gelijk het heeft hier niks mee te maken. Ik zal verder op gaan kijken of ik een bruikbaar antwoord kan krijgen. Grt Grad_z
Pionewbie Geplaatst: 26 oktober 2004 Geplaatst: 26 oktober 2004 Pionero v5 gebruiken met een Philips FAQ.pdf in het Nederlands. Aansluitgegevens met uitleg om een Jtag aan te sluiten op een Philips decoder, bij gebruik van Pionero v5.0 Download het bestand in de bijlage. 729122-Pionerov5gebruikenmeteenPhilipsFAQ.pdf
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen