Gast Geplaatst: 6 oktober 2004 Geplaatst: 6 oktober 2004 Ik kom vaker op pc's met XP die erg traag lopen, als ik kijk met MSCONFIG kan ik hier veel uitzetten draai dan ad aware en gaat het wat beter met de voldende reboot. Maar het komt ook wel eens voor dat als je ctr/alt/del drukt en gaat naar processen dan zie je daar VEEL progjes die draaien en niet in MSCONFIG te zien zijn. Nu is mijn vraag hoe krijg je deze permanent uit of verwijderd ?
Janneman Geplaatst: 6 oktober 2004 Geplaatst: 6 oktober 2004 Als je zeker weet dat je ze niet nodig hebt: dan kun je ze wellicht op de normale manier de-installeren. Anders kun je nog hijackthis.exe gebruiken om processen te killen. maar zomaar onbekende programma's/processen te killen waarvan je de werking niet kent is zeker af te raden.
Gast Geplaatst: 6 oktober 2004 Geplaatst: 6 oktober 2004 Citaat: Als je zeker weet dat je ze niet nodig hebt: dan kun je ze wellicht op de normale manier de-installeren. Anders kun je nog hijackthis.exe gebruiken om processen te killen. maar zomaar onbekende programma's/processen te killen waarvan je de werking niet kent is zeker af te raden. Met normale manier bedoel je via configuratie, software ??? Nou daar staan ze ook niet bij !
Janneman Geplaatst: 6 oktober 2004 Geplaatst: 6 oktober 2004 Ik zeg ook: wellicht. Maar weet jij welke processen/bestanden/programma's je veilig kunt verwijderen (dat ze niet onderdeel van windows oid zijn)?
Morgothzz Geplaatst: 6 oktober 2004 Geplaatst: 6 oktober 2004 Er zijn handige programmatjes die laten zien welke service draait en van wie die zijn. Het programma wat ik als bijlage er bij doe is een gratis programma. Het geeft alles duidelijk aan en je kan er ook de status mee veranderen (tijdelijk stoppen, permanent stoppen, automatisch opstarten e.d). Voor wat de services precies inhouden moet je maar eens kijken op de site van Black Viper Regards 'Life Is A Joke'
Gast Geplaatst: 6 oktober 2004 Geplaatst: 6 oktober 2004 Citaat: Er zijn handige programmatjes die laten zien welke service draait en van wie die zijn. Het programma wat ik als bijlage er bij doe is een gratis programma. Het geeft alles duidelijk aan en je kan er ook de status mee veranderen (tijdelijk stoppen, permanent stoppen, automatisch opstarten e.d). Voor wat de services precies inhouden moet je maar eens kijken op de site van Black Viper Thanks ik zal hem eens testen
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen