Gast Geplaatst: 6 oktober 2004 Geplaatst: 6 oktober 2004 Kijk hier eens! Dit is een kastje waar je je videorecorder op kunt aansluiten en hij encode het dan hardwarematig naar DivX/MPEG1/2/4! Lijkt me een erg handig apparaatje! Heeft iemand ervaring met dit apparaat?
-= [ Appien ] =- Geplaatst: 6 oktober 2004 Geplaatst: 6 oktober 2004 In de laatste C't stond er een test over
likus Geplaatst: 7 oktober 2004 Geplaatst: 7 oktober 2004 Het schijnt technisch wel te werken, maar de resolutie is niet denderend; echt niet vergelijkbaar met de DV (waar ik toch ook al verschil in resolutie zie met de camera zelf)... Maar ja, je kunt dan wel je oudere VHS-banden zelf overzetten op DVD. Likus DB800 op OpenPLi 2.1 en DB8000 op OpenPLi 4.0 met DVB-S2 en DVB-TQnap NAS TS-210 Canal Digitaal & DigitenneWavefrontier T55 / Triax 88met Satconn 1/10 / 2x Spaun 411
Gast Geplaatst: 7 oktober 2004 Geplaatst: 7 oktober 2004 Volgens de Plextor-site is de maximum resolutie (voor PAL) 720x576 en dat is best wel hoog, toch?
marco24 Geplaatst: 7 oktober 2004 Geplaatst: 7 oktober 2004 de encoding is wat minder secuur dus minder mooi beeld als met een hele secure softwarematige encoder zelf laat ik het annaloge sinaal via mijn annaloge ingang van mijn mini dv camera lopen , en vervolgens via firewire naar mijn pc en vervolgens kies ik een kwalitatieve goede encoder om er een mpeg van te maken
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen