crazymans Geplaatst: 7 oktober 2004 Geplaatst: 7 oktober 2004 Ik heb wel eens gehoord van een systeem waarbij je Infraroodsignalen (IR) van je apparatuur niet hoogfrequent (HF) door de lucht maar via de coaxkabel kunt versturen. Wie heeft hiermee ervaring? Ik ben ook benieuwd of het twee kanten opwerkt en of je ook meer dan 2 kastjes kunt gebruiken. Zelf doe ik alles met HF, maar heb nog wel eens HF-ruzie met de buren. ```````,,, ``````(- o)`````` Niets is helemaal waar, -oOO--(-)--OOo-- en misschien zelfs dat niet! Echostar 5020 Samsung SPVR801 VU+ Duo/Enigma2/Openpli
opzolder Geplaatst: 7 oktober 2004 Geplaatst: 7 oktober 2004 Wat jij bedoelt bestaat in ieder geval als "Marmitek Videocontrol" (minder dan 60 euro). Heb hier geen ervaring mee, maar het principe is gelijk aan dat van DiSecQ-besturing van een sat-motor. Zou dus goed moeten werken. Specificaties op de website van Marmitek. Groeten van de zolder. Groeten van de zolder.
crazymans Geplaatst: 7 oktober 2004 Auteur Geplaatst: 7 oktober 2004 Goed zeg! Dat ik dat gemist heb. Ik heb notabene zelf heel veel van dat merk. Volgens mij is wat jij noemt een oud produkt. Ze hebben nu een ander produkt dat xtralink heet en hetzelfde zou moeten doen. Eens even de info downloaden. Iemand ervaring met dit of vergelijkbaar coax-produkt ??? ```````,,, ``````(- o)`````` Niets is helemaal waar, -oOO--(-)--OOo-- en misschien zelfs dat niet! Echostar 5020 Samsung SPVR801 VU+ Duo/Enigma2/Openpli
bommeltje Geplaatst: 8 oktober 2004 Geplaatst: 8 oktober 2004 hoi, deze heb ik triax ir link werkt perfect. regards bommeltje [color:"bleu"]to do is to be,to be is to do,dobedobedoo[/color] [color:"red"]triple dragon incl skyworld[/color] smart msp 01/dreambox7000s/manhattan550 blindsearch/dreambox 500c/dreambox 7020
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen