Tonskidutch Geplaatst: 14 oktober 2004 Geplaatst: 14 oktober 2004 bedankt Penthe, dat is een stuk duidelijker.. was dat van lilo al aan het lezen gisteravond.. de 80 gig is niet volledig vrij er is nog 31 gig unallocated.. als linux OS ook een swapfile aanmaakt lijkt me 10 gigabyte wel meer dan genoeg.. met wat reserve voor open source proggies..? cheers Nothing Compares 2U Jimmy Scott
Fredo Geplaatst: 14 oktober 2004 Geplaatst: 14 oktober 2004 Ton Knoppix maakt een tijdelijk bestand om mee te werken dat kan ook zo weer overschreven worden dus kun je ongestraft mee testen Groeten Fred. AZbox premium , AZbox premium+ , AZbox elite Dreambox 8000 2maal SAB sky 4800 mini , DVB zelfbouw decoder.
Penthe Geplaatst: 14 oktober 2004 Geplaatst: 14 oktober 2004 Citaat: bedankt Penthe, dat is een stuk duidelijker.. was dat van lilo al aan het lezen gisteravond.. de 80 gig is niet volledig vrij er is nog 31 gig unallocated.. als linux OS ook een swapfile aanmaakt lijkt me 10 gigabyte wel meer dan genoeg.. met wat reserve voor open source proggies..? cheers 10gig is prima, ik zou het daar dan ook mee proberen. En ja het maakt nornaal het dubbele van je geheugen als swappartitie. Succes!
Tonskidutch Geplaatst: 14 oktober 2004 Geplaatst: 14 oktober 2004 okee, aan de slag.. houd jullie op de hoogte cheers Nothing Compares 2U Jimmy Scott
Fredo Geplaatst: 14 oktober 2004 Geplaatst: 14 oktober 2004 werk ze als het niet lukt neem de boel mee naar Breda Groeten Fred. AZbox premium , AZbox premium+ , AZbox elite Dreambox 8000 2maal SAB sky 4800 mini , DVB zelfbouw decoder.
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen