Ga naar inhoud


Film verwijderen van de harde schijf!


Gast

Aanbevolen berichten


Citaat:
Via een ftp programma log je in met root:dreambox daarna ga je naar je hdd en je kiest de opgenomen file en delete.

zo moet je het dus niet doen, want dan blijft de bewuste file zichtbaar in het 'opgenomen bestanden'-overzicht.
Juiste manier is idd: de bewuste file selecteren ( dus nog niet openen ) en dan de DREAM ( oud ) of MENU ( nieuwe afst. bed. ) toetsen. Nu krijg je een menu, waarin je de bewuste file kunt WISSEN.
Link naar reactie
Delen op andere sites

Citaat:
Via een ftp programma log je in met root:dreambox daarna ga je naar je hdd en je kiest de opgenomen file en delete.

zo moet je het dus niet doen, want dan blijft de bewuste file zichtbaar in het 'opgenomen bestanden'-overzicht.
Juiste manier is idd: de bewuste file selecteren ( dus nog niet openen ) en dan de DREAM ( oud ) of MENU ( nieuwe afst. bed. ) toetsen. Nu krijg je een menu, waarin je de bewuste file kunt WISSEN.

Dit verhaal klopt niet.Als ik een file verwijderd heb met ftp dan is die ook voorgoed weg uit de opgenomen bestand.

© Vu+ Duo High definition.
©  OpenPli image v 4.0.

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 1 maand later...

Nu deed ik het tot nu toe altijd via Menu, selecteren en dan Delete, maar kreeg gisteren opeens een foutmelding dat de harde schijf vol zat. Met FTP gekeken bleken al mijn oude films daar nog gewoon in te staan alleen niet in de Menu lijst met opgenomen films.

Iemand enig idee? Doe ik iets fout? Of moet je altijd op twee manieren deleten.

 

/Eyckenstein

Link naar reactie
Delen op andere sites

Citaat:
Met FTP gekeken bleken al mijn oude films daar nog gewoon in te staan alleen niet in de Menu lijst met opgenomen films.


Kijk, dat heb ik dus nou ook altijd. Als je dan gaat kijken (ik doe dat met samba) zijn alle niet verwijderde bestanden dus readonly. Soms zijn ook alleen gedeeltes van films weg, dus dan is de .ts en .ts.001 weg, maar de 002 en 003 staan er dan bijvoorbeeld nog.

Op mijn vraag hier heb ik echter nooit een antwoord gehad.

Groet, Yo!

DM800 en DM8000. Visiosat bi-sat 13,19,23 en 28 via EPM 17/8 multiswitch.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Via samba zijn bijna al je file read-only, dat werkt dus niet.

 

Ja, op de een of andere manier blijven er wel eens programma's staan (of een stuk ervan). Je kunt dat heel eenvoudig nakijken door op de afstandbediening niet "Afgenommene filme" danwel "Movies" te kiezen, maar "harddisk" en dan "movie". Daar zie je alle files apart en kun je ook weggooien. Als dat niet lukt, kun je het best inloggen via telnet, cd naar /hdd/movie en met de hand (rm -f) betreffende files weggooien.

DM8000 + VU+Ultimo + GSO op Wavefrontier PLI Core Member www.openpli.org

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...