Ga naar inhoud

Aanbevolen berichten

Geplaatst:

beste,

ik zit hier met het volgende probleem waar ik geen weet bij heb.

ik heb namelijk problemen bij het inloggen bij deze site, ik voer mijn loginnaam en paswoord in en hij locht in maar meteen ook uit.met gevolg dat ik mij niet kan inloggen op de site met internet explorer (micros*ft). ik heb nu mozilla gedownload zodat ik via deze weg contact met jullie kan zoeken. (lees) met mozilla werkt het wel. ik heb al mijn internet bestanden gewist en de cookies verwijderd

aan wat kan het liggen en wat kan ik eraan doenom internet explorer weer werkend te krijgen?

handig omweten is dat ik werk met win xp home sp2 en internet explo 6.0 sp2

alvast bedankt

-hij die veel vraagt, weet veel-

Geplaatst:

je account werkt dus moet het probleem lokaal liggen zoals je zelf indirect al aangaf.

de internetgeschiedenis is gewist alsmede je cookies. je zou eens je temp-mappen in de documents and settings -map kunnen legen.

merDe

deze ruimte is te huur
Geplaatst:

Niet helemaal on-topic, maar waar ik vaak last van heb is het volgende:

Ik heb mijn account op meerdere computers opgeslagen. Op 1 of andere manier heb ik vaak dat de cookies gewoon kwijt zijn, en dat ik dus toch weer in moet loggen. Weet iemand waar dit aan ligt?

Verlopen de cookies ofzoiets?

Of komt het bijvoorbeeld doordat ik op meerdere computers werk?

Geplaatst:

Ik heb dat ook regelmatig dat ik weer in moet loggen op sat4all, als ik bij de houdbaarheidsdatum van de sat4all cookies kijk, dan staan die nu op 22 oktober, maar ik weet wel bijna zeker dat ie binnen een dag of 3 weer met de inloggnaam en wachtwoord komt te vragen. Ik log ook met meerdere pc's vanaf verschillende ip's in, mischien dat het daar aan ligt ?

Geplaatst:

Ik zit nog steeds met het probleem, en om eerlijk te zijn firefox vindt ik geen leuke browser. merde heb ik geprobeerd maar tevergeefs

Geplaatst:

Kijk eens als de klok van je pc wel juist staat.

Als er meer dan 15 minuten verschil is kan je problemen hebben met inloggen.

iMac 27" macOS Sierra
iPhone 5s iOS 10

Geplaatst:

mijn klok staat ingesteld op de wereldklok, het zou me dan verbazen dat het met firefox wel gaat en met ie niet. ik heb zelf al geprobeerd om alle cookies toe te laten, maar helaas pindakaas

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen