pa3fat Geplaatst: 7 oktober 2004 Geplaatst: 7 oktober 2004 Hoi, Heb probleem met het installeren van Java 1.4.2_05. Had deze reeds, maar constateerde dat *_04 nog resten had achtergelaten. Alles via Software/Verdwijderen weggehaald. Van www.java.com de download gestart. Installer start, maar ergens stopt het proces om dat in de Temporary Internet files (..IE5 bla bla directories) hij op zoek gaat naar down[1].htm. Aangezien ik niet eens in deze subdirectories kan komen (zal wel kunnen, maar waarom zou ik) snap ik niet waar het stuk loopt. Iemand enig idee danwel een oplossing. Kan nu Azureus (bittorent prog) niet runnen en dat is niet leuk voor diegenen die bij mij files willen downloaden.... Alvast bedankt voor jullie hulp. ----------------------------------------------- Nextwave-2500, Diseq Motor, MR1.080 (10/4)
Edd Geplaatst: 7 oktober 2004 Geplaatst: 7 oktober 2004 Draai ccleaner, of leeg internet tempfiles via menu in je browser. Probeer daarna de offline versie. Help dat niet download de win.. installer cleaner. stappen en link naar ms voor download hier
pa3fat Geplaatst: 7 oktober 2004 Auteur Geplaatst: 7 oktober 2004 Hoi, In de cleaner kwam JRE al niet meer voor, dus daar kon ik niets doen. De voorgestelde handmatige install, loopt ook dood omdat hij het installatie programma niet herkent. Wat nu??? ----------------------------------------------- Nextwave-2500, Diseq Motor, MR1.080 (10/4)
Edd Geplaatst: 7 oktober 2004 Geplaatst: 7 oktober 2004 Beveiligings instellingen nalopen op java. (moet werken met sp2 btw) Dan zou je de ms optie kunnen doen en alsnog cleanen en rebooten. Daarna zou je het register kunnen doorzoeken, zoals vermeld op de site. Als je systeem herstel gebruikt kan je dat nog proberen, en update in de console doen. (moet werken met sp2 btw)
Gast Geplaatst: 8 oktober 2004 Geplaatst: 8 oktober 2004 Klik op "Download JRE" op van http://java.sun.com/j2se/1.5.0/download.jsp Accepteer de overeenkomst, en klik op "Windows Offline Installation, Multi-language (jre-1_5_0-windows-i586.exe, 14.29 MB)" Deze kun je dan installeren.
pa3fat Geplaatst: 8 oktober 2004 Auteur Geplaatst: 8 oktober 2004 @all, Het is gelukt via de Offline install. Echter, de vraag wie hier erg dom is doen we later, bij een offline install en met connectie naar de buitenwereld gaat hij toch het web op. Dus na het uitschakelen van mijn netwerk verbinding is het gelukt. Allen dank voor de suggesties. ----------------------------------------------- Nextwave-2500, Diseq Motor, MR1.080 (10/4)
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen